Varulv [utkantRe3]

Vimes

Kuken, ballen, Arosvallen!
1778008570100.png
Hägerstrand mördas. Han var demon.
Denna runda slutar imorgon, onsdag 20:00

Hjälpte du mig? Jag är lite förvånad att killen gick igenom?
Ja jag hjälpte till med mina mäktiga +1 i attack.
Jag kände att han skulle ha ihjäl mig oavsett, att mitt försvar inte skulle räcka att stå emot, så jag chansade på att attackera honom och hoppades att någon annan skulke göra det också. Någon mer attackinriktad. Jag är som sagt bättre på försvar

Ja jag hjälpte till med mina mäktiga +1 i attack.
Jag kände att han skulle ha ihjäl mig oavsett, att mitt försvar inte skulle räcka att stå emot, så jag chansade på att attackera honom och hoppades att någon annan skulke göra det också. Någon mer attackinriktad. Jag är som sagt bättre på försvar
Hur fattade ni att ni båda skulle attackera en Demon?

Kan någon lyssna på mig.nu då? Gällande röstning vs strider? Hägern har vaeit en av de största att försöka få det till en icke grej och avstyrab från det och få byn att fokusera på röstning. Precis som Impe som också jobbat hårt med röst fokus.... Kanake lite brynolf också.

Impe är scum, är jag rätt säker på. Slå ihjäl eller rösta ut.
Röstar för att markera
Röst: @Impetigo

En DEMON nere för räkning.
Tackar för spel @Hägerstrand

@Octagonal Varför gav du upp så där?
Men i alla fall bra om du är bybo för då kan ju inte nån kniva ner dig om du stannar kvar👍
Att han var demon visste jag inte, men att han var SCUM var jag rätt hårt inne på. Öppet.
Jag attackerade och hoppades att någon annannskulkengöra det också. Jag har inte steidsvärde nog. Jag trodde jag skulle dö innan jag hann gå, så jag attackerade och hoppades på det bästa.
Jag vill fortfarande till min smedja

Ok, om jag kan väkta vid Tempelklippan och Octagonal nu är omöjlig att döda där...hm...har någon något dåligt som kan hända där?

Ujuj, mycket skit nu.

Demonhägern död. Ok, bra.

Att Stradh och Octa går vigilante mot byns vilja är ju mindre bra. Nu gick det ju vägen för all del. Rätt fet flax att ni båda skulle attackera just honom dock, tycker ni inte?

Octa immun mot utröstning? Obra. Eller ljuger han och har sänkt röstresultatet? Men med typ -3? Det låter mycket.

Back