Hjälpte du mig? Jag är lite förvånad att killen gick igenom?Sa ju att han var SCUM!
Är du missnöjd med resultatet?Va? Röstade vi inte ut Octagonal?
Ja jag hjälpte till med mina mäktiga +1 i attack.Hjälpte du mig? Jag är lite förvånad att killen gick igenom?
Snyggt där!! Tror nog det behövdesJa jag hjälpte till med mina mäktiga +1 i attack.
Hur fattade ni att ni båda skulle attackera en Demon?Ja jag hjälpte till med mina mäktiga +1 i attack.
Jag kände att han skulle ha ihjäl mig oavsett, att mitt försvar inte skulle räcka att stå emot, så jag chansade på att attackera honom och hoppades att någon annan skulke göra det också. Någon mer attackinriktad. Jag är som sagt bättre på försvar
Att han var demon visste jag inte, men att han var SCUM var jag rätt hårt inne på. Öppet.En DEMON nere för räkning.
Tackar för spel @Hägerstrand
@Octagonal Varför gav du upp så där?
Men i alla fall bra om du är bybo för då kan ju inte nån kniva ner dig om du stannar kvar![]()
Jag kan inte smida saker där....det suuuugerOk, om jag kan väkta vid Tempelklippan och Octagonal nu är omöjlig att döda där...hm...har någon något dåligt som kan hända där?