Varulv [UTKANTE] - R4

Vet inte hur komfortabel jag är med att behöva länka folks forumnicks till deras riktiga identiteter.

Farlig nära screenshotgate här tycker jag.

@Vimes Du får nog avgöra om hela filhistorien är något vi får gräva i, känns som vi är en liten bit utanför spelet nu.

Den här korvtårtan bara fortsätter ge, det är sköldpaddor hela vägen ner, vilket galet lir 😂 Yenniz får be Anthrox om förlåtelse sen i eftertråden för den tidiga sortin, stackaren får aldrig delta ordentligt i korvtårtespel.

Det är inte en vattentät teori direkt 😂 Men förklara gärna hur du tänkt med dina förflyttningar istället så blir det lite lättare att läsa dig. För att vara nån som inte vill spela brädspelet verkar du ju spela rätt mycket brädspel 😉
Jag försöker bara smyga undan så inte nån kan döda mig. That's all.

Att gröna sig själv är så 2026 och banalt, att röda sig själv är framtid och cutting edge varulvstech. 😉
De första tio+ åren jag spelade varulvsspel trodde jag också att det fanns någon sorts "smart" logik som spelet byggde på.

Sedan insåg jag sakta men säkert att människor...är olika.

Lite mer allvarligt @Sysp så är det oftare (tycker jag) tydligare att ulvar försöker bete sig byboigt och därför inte uppträder kaosigt eller oförutsägbart. De försöker smälta in eller låta bli att väcka uppmärksamhet.

Därför är mitt knäppa bybospel grönande.

Lite mer allvarligt @Sysp så är det oftare (tycker jag) tydligare att ulvar försöker bete sig byboigt och därför inte uppträder kaosigt eller oförutsägbart. De försöker smälta in eller låta bli att väcka uppmärksamhet.

Därför är mitt knäppa bybospel grönande.
Då borde du aldrig tro att jag är ulv. ;)

Va? Han är jättegrå på min skärm precis som alla andra. Hur ska jag kunna tolka det här som annat än brus om jag nu ska läsa dig bättre?
Kolla i texten under kartan:

Fjodorsenuba röstas ut. Han var bybo.
Brynolf mördas. Han var bybo.
Big Mama mördas. Hon var bybo.
Octagonal mördas. Han var demon.

Va? Han är jättegrå på min skärm precis som alla andra. Hur ska jag kunna tolka det här som annat än brus om jag nu ska läsa dig bättre?
Nu då @Basenanji, förlåt mig!

Du har fan helt rätt! När Octas fraktion avslöjades skrev Vimes ut ”demon” i grönt, när Häger åkte ut skrev han ”demon” i blått. Bybor som åkt ut har svart text.

Ingen aning vad det eller om det betyder något men du hade helt rätt där nu när jag fattar vad du menade.

Back