Det går att få ut detaljer på vem som skapat filen och när.Vad betyder det? Spelledarjävel
Kag hade den/han/hon nämnd i min dröm inattDu hade väl sezgolleth omnämnd i din nya förmåga @Sysp ?
Dafuq??Jag försöker printscreena men får intd oosra bilden för den är
För stor.
Klicka på Sidds bamn i min citerade drömtext sp ser ni.
Jag försöker bara smyga undan så inte nån kan döda mig. That's all.Det är inte en vattentät teori direktMen förklara gärna hur du tänkt med dina förflyttningar istället så blir det lite lättare att läsa dig. För att vara nån som inte vill spela brädspelet verkar du ju spela rätt mycket brädspel
![]()
Jag har gjort det till en konst!Basse har som sagt varit off i sina funderingar på ett sätt som inte klingar byboigt.
Håller konstigt nog med. Något med att beskrivningarna är lite väl utstuderade.jag tycker Sidds dröm verkar påhittad.
Att gröna sig själv är så 2026 och banalt, att röda sig själv är framtid och cutting edge varulvstech.Jag har gjort det till en konst!![]()
Det stavas VÄRLDSHUSLOch Impetigo kommer med mörker å död till MITT VÄRDSHUS.
Men jag hade nog fel. Drömmen verkar vara legit.Håller konstigt nog med. Något med att beskrivningarna är lite väl utstuderade.
De första tio+ åren jag spelade varulvsspel trodde jag också att det fanns någon sorts "smart" logik som spelet byggde på.Att gröna sig själv är så 2026 och banalt, att röda sig själv är framtid och cutting edge varulvstech.![]()
Då borde du aldrig tro att jag är ulv.Lite mer allvarligt @Sysp så är det oftare (tycker jag) tydligare att ulvar försöker bete sig byboigt och därför inte uppträder kaosigt eller oförutsägbart. De försöker smälta in eller låta bli att väcka uppmärksamhet.
Därför är mitt knäppa bybospel grönande.
Kolla i texten under kartan:Va? Han är jättegrå på min skärm precis som alla andra. Hur ska jag kunna tolka det här som annat än brus om jag nu ska läsa dig bättre?
Nu då @Basenanji, förlåt mig!Va? Han är jättegrå på min skärm precis som alla andra. Hur ska jag kunna tolka det här som annat än brus om jag nu ska läsa dig bättre?
Jo jag hittade precis det här innan du skrevKolla i texten under kartan:
Fjodorsenuba röstas ut. Han var bybo.
Brynolf mördas. Han var bybo.
Big Mama mördas. Hon var bybo.
Octagonal mördas. Han var demon.