Sidd
”Bybo”
Vem mördade fyllekrigaren denna gång?Jag hade en teori om liken men den sprack lite nu tyvärr.
Vem mördade fyllekrigaren denna gång?Jag hade en teori om liken men den sprack lite nu tyvärr.
Tror du på den här själv? Brynolf hade 1 i styrka enligt egen utsago och ljög knappast om det som bybo.
Octa, han hade fina grejer i loot.Vem mördade fyllekrigaren denna gång?
Det här är nog precis vad som händerJag gissar att antalet "rutor* behöver minska när vi blir färre i spel...
StämmerVadå ”Impe eller BM”? Nyss sa du ju att jag var en kaosdemon som kom och bonkade dig. Hur ska du ha det?
Stämmer
BM försökte alltså klippa mig.
Ja just det.
Eller nä, den håller nog! Basse är tjuv. Han går runt och plundrar lik.Jag hade en teori om liken men den sprack lite nu tyvärr.
Du klippte väl BM i nåt dribbel-nonkande när BM eller Yenniz inspekterade min rustning.Va?
Vad var allt det där pratet om att jag var en kaosdemon då? Var det bara småprat?
Kanske byns ensamVARG.Eller nä, den håller nog! Basse är tjuv. Han går runt och plundrar lik.
Kanske. Basses Prästförmåga var dock rätt bra i formuleringarna, kanske har han saxat den i helhet eller del från en kompis i en chat?Kanske byns ensamVARG.
För att denne anlänt till platsen jag befinner mig på.Varför är Impetigo demon?
Jag tror mörkret är orelaterat enligt vad Stradh sa, det är nog en automatisk krympning av spelplanen som triggades när vi blev färre spelare.För att denne anlänt till platsen jag befinner mig på.
Det har sänkt sig ett mörker över Värdshuset jag sitter å ugglar på.
BM som jag kampat med några rundor utan problem är nu död. (Kan visserligen vara @Yenniz som gärna får bekräfta)
När Impe dök upp så fick jag mardröm.
Impe har tjafsat med Stratten hela spelet och smeden verkar trovärdig.
Vad tror du egentligen?
Vadå krympa planen med mörker?Jag tror mörkret är orelaterat enligt vad Stradh sa, det är nog en automatisk krympning av spelplanen som triggades när vi blev färre spelare.