Varulv [UTKANTE] - R4

Tror du på den här själv? Brynolf hade 1 i styrka enligt egen utsago och ljög knappast om det som bybo.

Nä, nu förstår jag ju att du bonkade Octa och att Brynolf försvarade sig. När du förklarat.

Jag bonkade ingen.

Sysp bonkade Octa.
Stradh bonkade Brynolf
Nån bonkade BM

Gissar att det var @Yenniz som bonkade BM?

Eller ville du ta del av brynolf-lootet?

Bra spelat förresten @Brynolf det hade känts ensamt förra rundan om inte du var i spel.

Jag bonkade ingen.

Sysp bonkade Octa.
Stradh bonkade Brynolf
Nån bonkade BM

Gissar att det var @Yenniz som bonkade BM?

Eller ville du ta del av brynolf-lootet?

Bra spelat förresten @Brynolf det hade känts ensamt förra rundan om inte du var i spel.
Ja just det.
Glömde bort lönnmördaren som jagar på avstånd.
Kanske denne då som bonkade på mig eller mördade BM👍
@Yenniz har ju röstat på mig av nån outgrundlig anledning när jag ställer lite undrande frågor så denne kanske blev lackarns?
Får fundera lite på vad som hänt här 🙏

Vi borde ju kunna sammanställa bekräftade bybors roller nu, kanske finns nåt mönster där som kan gröna ytterligare nån.

Demonerna kan ju ha varit vad som helst egentligen så där får vi nog inte ut nåt av det som de själva delade med sig av.

Får bli nåt för imorgon, nu sängen. Ikväll är jag inte full för en gångs skull.

Varför är Impetigo demon?
För att denne anlänt till platsen jag befinner mig på.
Det har sänkt sig ett mörker över Värdshuset jag sitter å ugglar på.
BM som jag kampat med några rundor utan problem är nu död. (Kan visserligen vara @Yenniz som gärna får bekräfta)
När Impe dök upp så fick jag mardröm.

Impe har tjafsat med Stratten hela spelet och smeden verkar trovärdig.

Vad tror du egentligen?

För att denne anlänt till platsen jag befinner mig på.
Det har sänkt sig ett mörker över Värdshuset jag sitter å ugglar på.
BM som jag kampat med några rundor utan problem är nu död. (Kan visserligen vara @Yenniz som gärna får bekräfta)
När Impe dök upp så fick jag mardröm.

Impe har tjafsat med Stratten hela spelet och smeden verkar trovärdig.

Vad tror du egentligen?
Jag tror mörkret är orelaterat enligt vad Stradh sa, det är nog en automatisk krympning av spelplanen som triggades när vi blev färre spelare.

Jag tror att Yenniz kan vara ulv (jättevasst och hjälpsamt spel men lustmord i blindo R1 känns inte så by), Basse kan vara tjuv och är i så fall antagligen ulv, Stradh är antagligen by (massa märkliga drag som att inte gå till smedjan utan stå still etc men i övrigt klingar det grönt).

Impe känns hyfsat grön, jag tycker Sidds dröm verkar påhittad.

Nånstans där är jag väl just nu. Några spelare har börjat ackumulera farliga mängder med loot, kan finnas rejält med extraröster och bonusar i spel nu.

@Yenniz Du har ju mördat varje runda hittills (lönnmördarförmågan går varm), vem siktade du på i natt?

Jag tror mörkret är orelaterat enligt vad Stradh sa, det är nog en automatisk krympning av spelplanen som triggades när vi blev färre spelare.
Vadå krympa planen med mörker?
Så att tex jag och Impe inte kan stå där eller vadå?
Vi gör ju det😇

Back