Varulv [UTKANTE] - R4

Vimes

Kuken, ballen, Arosvallen!
1778093421251.png

Fjodorsenuba röstas ut. Han var bybo.
Brynolf mördas. Han var bybo.
Big Mama mördas. Hon var bybo.
Octagonal mördas. Han var demon.

Värdshuset har sänkts i ett onaturligt mörker. Det går inte att spendera natten där.

Denna runda slutar imorgon 20:00

Här kan man kolla rösterna hörrni

Last edited:
Oh oj. Här hände det grejjer.
Betyder molnet vid värdshuset något?

Jag har haft en dröm/vision. Tror det är typ smma som sysps?
"Före din födsel svors din själ till demonfursten Sezgolleth"?
Jag attackerade brynolf och fick loot.
Vilka slog ni andrA på? Vem slog på octa? Den är en hjälte! Jag såg inga spår av att octa skulle vara demon
Vilka stod med bm?

Jädrans vad det dog bybor nu då😱
Octa den lurifaxen var alltså Demon
Tackar för spel allihopa @Octagonal @Big Mama @Brynolf @fjodorsenuba

Och Impetigo kommer med mörker å död till MITT VÄRDSHUS.
Den jäkeln försökte bonka på mig också men det gick förstås inte då jag har en så ståtlig rustning!

Men jag har mer info nu om ruggig dröm!

Min dröm: Du drömmer att du finner glädje och evig frid i en underbar tid, men vid horisonten tornar mörka moln upp sig och dina nära och kära förgås av sorg. De svarta molnen kommer med den blodiga hammaren, Härskaren över de tusen eldarna, Plågornas prins, Den blodbestänkte, Köttets arkitekt, Furste över de tio ringarnas dimension, De mörka käftarna, Den löftesrika viskningen i masugnen, Svart som kol och röd som blod.

Impetigo är nån form av kaosdemon som gjort det mörkt och mördat BM!

Oh oj. Här hände det grejjer.
Betyder molnet vid värdshuset något?

Jag har haft en dröm/vision. Tror det är typ smma som sysps?
"Före din födsel svors din själ till demonfursten Sezgolleth"?
Jag attackerade brynolf och fick loot.
Vilka slog ni andrA på? Vem slog på octa? Den är en hjälte! Jag såg inga spår av att octa skulle vara demon
Vilka stod med bm?
Det ser mörkt ut nu fjodde vi måste teama nu!
Det svarta har jag inte fått nån info av från Vimes så jag vet inte men tänker att det inte är nåt bra.
Impe eller BM bonkade på mig så jag kommer nog fortsätta att försvara mig och försöka kampa med några trogna snälla bybor.

Du klippte alltså en bybo!?😱
Var ju synd men jag ska inte säga nåt då jag varit i luven på denne hela spelet.

Full disclosure: Jag ville mörda Octa redan förra natten men då han var på väg att bli utröstad tog jag mål 2 istället (Häger). Sen tyckte jag att Octas ”jag mördade Häger” och ”syke! Alla vet att krigarmunkar är immuna mot röstning” inte var så övertygande så då gick jag på magkänsla och slog till nu istället.

Om nån tror att jag vill vinna med demonerna efter det här vill jag gärna ha en förklaring 😄

Det ser mörkt ut nu fjodde vi måste teama nu!
Det svarta har jag inte fått nån info av från Vimes så jag vet inte men tänker att det inte är nåt bra.
Impe eller BM bonkade på mig så jag kommer nog fortsätta att försvara mig och försöka kampa med några trogna snälla bybor.

Du klippte alltså en bybo!?😱
Var ju synd men jag ska inte säga nåt då jag varit i luven på denne hela spelet.
Jag hade inte honom som primär suspect, det är fortfarande impe, men brynolf var mitt andra "val" som scum

Röst: @Impetigo

Förstås. @StradhLestat låt oss skapa ett drev så ser vi hur de andra reagerar.
Har vi nån medlöpare till ImpeDemonen?
Jag tror inte impe är demon, jag tror han är annat scum.
Men han har argumenterat som hägern....fast medan jag skrivee detta, så lanske basse som medlöpare? Han har ju varit inne på samma saker som inpe/hägern?

@Vimes Får vi reda på vad ”Det går inte att spendera natten på värdshuset” betyder eller får vi helt enkelt gissa och se? Till exempel: åker spelarna som är där nu automatiskt ut till slumpad plats om de inte flyttar självmant?

Jädrans vad det dog bybor nu då😱
Octa den lurifaxen var alltså Demon
Tackar för spel allihopa @Octagonal @Big Mama @Brynolf @fjodorsenuba

Och Impetigo kommer med mörker å död till MITT VÄRDSHUS.
Den jäkeln försökte bonka på mig också men det gick förstås inte då jag har en så ståtlig rustning!

Men jag har mer info nu om ruggig dröm!

Min dröm: Du drömmer att du finner glädje och evig frid i en underbar tid, men vid horisonten tornar mörka moln upp sig och dina nära och kära förgås av sorg. De svarta molnen kommer med den blodiga hammaren, Härskaren över de tusen eldarna, Plågornas prins, Den blodbestänkte, Köttets arkitekt, Furste över de tio ringarnas dimension, De mörka käftarna, Den löftesrika viskningen i masugnen, Svart som kol och röd som blod.

Impetigo är nån form av kaosdemon som gjort det mörkt och mördat BM!

Röst: @Sidd

Om någon köper att jag är demon med Octa och Hägern så blir jag bara matt.

@Vimes Får vi reda på vad ”Det går inte att spendera natten på värdshuset” betyder eller får vi helt enkelt gissa och se? Till exempel: åker spelarna som är där nu automatiskt ut till slumpad plats om de inte flyttar självmant?
Jag gissar att antalet "rutor* behöver minska när vi blir färre i spel...

Back