Sysp
NNO
Ja, men inte efter den här rundan om du läser vad Vimes skrev. Ni blir antagligen tvingade att flytta på er.Vadå krympa planen med mörker?
Så att tex jag och Impe inte kan stå där eller vadå?
Vi gör ju det![]()
Ja, men inte efter den här rundan om du läser vad Vimes skrev. Ni blir antagligen tvingade att flytta på er.Vadå krympa planen med mörker?
Så att tex jag och Impe inte kan stå där eller vadå?
Vi gör ju det![]()
Tror du på allvar att jag drömt ihop det där själv eller vad initieras?jag tycker Sidds dröm verkar påhittad
Aha ja nu såg jag.Ja, men inte efter den här rundan om du läser vad Vimes skrev. Ni blir antagligen tvingade att flytta på er.
Ja, det är väl inte orimligt? Du eller AI. Tycker inte den matchar de övriga drömmarna så jättebra. Men den kan vara legit, vi bör vara några bybor kvar i spel.Tror du på allvar att jag drömt ihop det där själv eller vad initieras?
Som sagt tror jag triggern är spelarantalet, men säker kan man ju inte vara.Aha ja nu såg jag.
Sorry. My bad.
Men är det inte en väldans tillfällighet att det blev mörkt när Impe anlände?
Eller tror du att nån har en avstånd förmåga igen som Yenniz pilbåge?
Finns det fler andra sånna i spel?
Sysp! Du behöver verkligen läsa mig snällare. Du riskerar att torska dit på det varje gång annars.
Läs så här: "Basse spelar inte som jag förväntar mig att man ska spela, men det behvöer faktiskt inte betyyhda att han är ulv. Konstiga Basse!"
Vilket loot menar du att jag skulle samlat upp tex? Var?
Va? Han är jättegrå på min skärm precis som alla andra. Hur ska jag kunna tolka det här som annat än brus om jag nu ska läsa dig bättre?...fast vänta nu...ser ni att @Vimes grönmarkerat demonen Octagonal på sin karta? Är det vi bybor som är de onda och demonerna de goda?
Eller nä, den håller nog! Basse är tjuv. Han går runt och plundrar lik.
@Impetigo Du fick inte samma dröm som Sidd antar jag?
Snyggt uppsnappat!
Sidds snack om demon verkar ju vara utan bäring, jag trodde att han fejkade att han fått PM om min demoniskhet, därav min Sidd-röst.
Röst: @Basenanji
Prästgrejen har inte riktigt gått ihop och Basse har som sagt varit off i sina funderingar på ett sätt som inte klingar byboigt.
Nej, men jag fick mitt första nattfas-PM!
”Du drömmer om hur du krossas under en gigantisk hammare.
I gryningen ser du Sidd”
Mycket märkligt. Jag ser ju redan på kartan att Sidd finns där i gryningen. Jaja, allt lär klarna förr eller senare.
Alla dessa ond smed-referenser gör mig illa till mods (sneglar på Stradh)…Snyggt uppsnappat!
Sidds snack om demon verkar ju vara utan bäring, jag trodde att han fejkade att han fått PM om min demoniskhet, därav min Sidd-röst.
Röst: @Basenanji
Prästgrejen har inte riktigt gått ihop och Basse har som sagt varit off i sina funderingar på ett sätt som inte klingar byboigt.
Nej, men jag fick mitt första nattfas-PM!
”Du drömmer om hur du krossas under en gigantisk hammare.
I gryningen ser du Sidd”
Mycket märkligt. Jag ser ju redan på kartan att Sidd finns där i gryningen. Jaja, allt lär klarna förr eller senare.
Vad betyder det? SpelledarjävelAlltså, jag tror jag precis doxxade Vimes![]()