Varulv [UTKANTE] - R4

Vadå krympa planen med mörker?
Så att tex jag och Impe inte kan stå där eller vadå?
Vi gör ju det😇
Ja, men inte efter den här rundan om du läser vad Vimes skrev. Ni blir antagligen tvingade att flytta på er.

Ja, men inte efter den här rundan om du läser vad Vimes skrev. Ni blir antagligen tvingade att flytta på er.
Aha ja nu såg jag.
Sorry. My bad.
Men är det inte en väldans tillfällighet att det blev mörkt när Impe anlände?
Eller tror du att nån har en avstånd förmåga igen som Yenniz pilbåge?
Finns det fler andra sånna i spel?

Tror du på allvar att jag drömt ihop det där själv eller vad initieras?
Ja, det är väl inte orimligt? Du eller AI. Tycker inte den matchar de övriga drömmarna så jättebra. Men den kan vara legit, vi bör vara några bybor kvar i spel.

Aha ja nu såg jag.
Sorry. My bad.
Men är det inte en väldans tillfällighet att det blev mörkt när Impe anlände?
Eller tror du att nån har en avstånd förmåga igen som Yenniz pilbåge?
Finns det fler andra sånna i spel?
Som sagt tror jag triggern är spelarantalet, men säker kan man ju inte vara.

Yenniz kan väl ha skjutit på antingen dig eller BM eller Brynolf beroende på hur hennes förmåga funkar. Tror inte det finns en avståndsattack till i spel dock, då borde det begåtts fler mord vid det här laget.

Sysp! Du behöver verkligen läsa mig snällare. Du riskerar att torska dit på det varje gång annars. ;)

Läs så här: "Basse spelar inte som jag förväntar mig att man ska spela, men det behvöer faktiskt inte betyyhda att han är ulv. Konstiga Basse!"

Vilket loot menar du att jag skulle samlat upp tex? Var?

...fast vänta nu...ser ni att @Vimes grönmarkerat demonen Octagonal på sin karta? Är det vi bybor som är de onda och demonerna de goda?

Sysp! Du behöver verkligen läsa mig snällare. Du riskerar att torska dit på det varje gång annars. ;)

Läs så här: "Basse spelar inte som jag förväntar mig att man ska spela, men det behvöer faktiskt inte betyyhda att han är ulv. Konstiga Basse!"

Vilket loot menar du att jag skulle samlat upp tex? Var?

Alltså det är en longshot-teori men jag har försökt fatta varför Vimes tycker det är viktigt att det ligger kvar lik på planen. Först tänkte jag att det var nån sort zombie eller ritualgrej men sen tänkte jag att en tjuv som smyger runt och plundrar lik hade varit en rimlig förklaring.

Anthrox dog natten till R2, natten efter knallar du dit. Nu blev Fjodor utröstad, då kilar du dit.

Det är inte en vattentät teori direkt 😂 Men förklara gärna hur du tänkt med dina förflyttningar istället så blir det lite lättare att läsa dig. För att vara nån som inte vill spela brädspelet verkar du ju spela rätt mycket brädspel 😉

...fast vänta nu...ser ni att @Vimes grönmarkerat demonen Octagonal på sin karta? Är det vi bybor som är de onda och demonerna de goda?
Va? Han är jättegrå på min skärm precis som alla andra. Hur ska jag kunna tolka det här som annat än brus om jag nu ska läsa dig bättre?

Eller nä, den håller nog! Basse är tjuv. Han går runt och plundrar lik.

Snyggt uppsnappat!

Sidds snack om demon verkar ju vara utan bäring, jag trodde att han fejkade att han fått PM om min demoniskhet, därav min Sidd-röst.

Röst: @Basenanji

Prästgrejen har inte riktigt gått ihop och Basse har som sagt varit off i sina funderingar på ett sätt som inte klingar byboigt.

@Impetigo Du fick inte samma dröm som Sidd antar jag?

Nej, men jag fick mitt första nattfas-PM!

”Du drömmer om hur du krossas under en gigantisk hammare.

I gryningen ser du Sidd

Mycket märkligt. Jag ser ju redan på kartan att Sidd finns där i gryningen. Jaja, allt lär klarna förr eller senare.

Snyggt uppsnappat!

Sidds snack om demon verkar ju vara utan bäring, jag trodde att han fejkade att han fått PM om min demoniskhet, därav min Sidd-röst.

Prästgrejen har inte riktigt gått ihop och Basse har som sagt varit off i sina funderingar på ett sätt som inte klingar byboigt.

I gryningen ser du Sidd

Mycket märkligt. Jag ser ju redan på kartan att Sidd finns där i gryningen. Jaja, allt lär klarna förr eller senare.

Eller vad fan!

När
Man klickar på Sidds namn kommer man till en sida med en demon!

Snyggt uppsnappat!

I gryningen ser du Sidd

Alla dessa ond smed-referenser gör mig illa till mods (sneglar på Stradh)… 😂

Sezgolleth står set. Fet biod på demon. Text under: ”Den blodiga hammaren, Härskaren över de tusen eldarna, Plågornas prins, Den blodbestänkte, Köttets arkitekt, Furste över de tio ringarnas dimension, De mörka käftarna, Den löftesrika viskningen i masugnen, Svart som kol och röd som blod”

Har ni andra också fått blåtext i era PM? Det kanske också leder till nån demon ild eller nåt

Jag försöker printscreena men får intd oosra bilden för den är
För stor.

Klicka på Sidds bamn i min citerade drömtext sp ser ni.

Back