Nekromanti Uppdrag Mos Varulv - runda 2

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Alla dricker ju öl så det är nog ingen som förstår ändå.

Som jag ser det har ulven denna runda lurat brallan av byn och använt Konkelman som offer. Det är en svår ulv ni har att göra med nästa runda.

Jag brukar ha några starkt misstänkta vid det här läget men det har jag inte nu och det måste bero på Dråparträdets funktion i det hela. Skulle jag skjuta från det blå nu så skulle jag satsa mina slantar på den som hårdast har arbetat för att hänga Kånkel som den skyldige ulven.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
!Paxen said:
GJ ALL!

Skitsnyggt gjort av Vicotnik där, jag hade låtit Recca gå om inte han var snabb och förklarade på hur han såg på det hela.
Det här stör mig lite.

!Paxen tycker att det var snyggt av Vicotnik att hänga Recca med sin information om att hon ljög.

Själv hade !Paxen tänkt henne gå och istället satt sig i en sits med lika många röster som Recca om inte Vicotnik hade kommit med informationen om att Recca ljög.

Vic said:
Hon ljuger eftersom jag är äventyrarnas siare, där av mitt alias namn som Rune. Bye bye lilla ulv.
Pax said:
Finns det inte någon möjlighet att det kan vara 2 siare?

Det sagt så litar jag mer på Vic och för att det inte ska bli jag som blir utröstad (jag ändrade väl ändå min röst till Luu-kaaszh..? Eller?) så lägger jag min röst på Recca just nu.

Min röst: Recca
Hey what? Denne !Paxen har ju hela tiden haft informationen om att Robot-Rune är siaren. Ändå måste Vicotnik logga in och ge det till !Paxen för att han skall ändra sin röst från Lu-kaazh, en röst som han aldrig hade lagt för den delen.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,491
sch-topp! *hick*

Um, tack Konrad, jag ska räkna igenom rösterna och återkomma.
 
Top