Brynolf
Praktiskt taget nykterist
10
Hm, varför skulle Häger plantera tanken i byns huvud att han ska mörda Sidd och sno hans hatt? Varför inte bara... INTE nämna det? Vore inte det smartare som ulv?
DET SAGT. @Hägerstrand Årets outning i all ära, men inlägget ser ju jäkligt färdigt ut. Varför postade du det inte bara? Vad fanns kvar att göra? Lite slop och en outning mitt i.
Här: http://www.rollspel.nu/threads/ulvar-på-puben-r1.86465/post-1357024 tycker jag se mig spår av att Häger redan krattar manegen för att göra ett fejkclaim. Han planterar tanken i byns huvud att det kan ske,
Hm, varför skulle Häger plantera tanken i byns huvud att han ska mörda Sidd och sno hans hatt? Varför inte bara... INTE nämna det? Vore inte det smartare som ulv?
Hur menar du att JAG är inblandad i det här? Jag var väl den som "tvingade" fram det här inlägget som Häger inte hade tänkt(?) posta.Ett tillägg till den här är ju också att ni kanske inte var säkra på om även powerrollerna hade samma info, och att det fanns en oro att väktaren skulle kunna väkta siar-Sidd, och då hade ju ett siarclaiminlägg i slutet på rundan varit fruktansvärt idiotiskt av en ulv. Klart bättre att posta det rundan efter när ni är säkra på att Sidd inte finns kvar då.
DET SAGT. @Hägerstrand Årets outning i all ära, men inlägget ser ju jäkligt färdigt ut. Varför postade du det inte bara? Vad fanns kvar att göra? Lite slop och en outning mitt i.