Sömniga Isaac
Gyllenutter - Rollspelsinkvisitor
Vad är det som är så märkligt här? Vimes sa inget om sitt yrke eller dylikt. Han bygger vidare på Brynolfs resonemang som jag läser det och förklarar hur han själv tänkt. Sen kan jag hålla med om att resonemanget kan se konstigt ut, men det kan helt enkelt hänga samman med att vi läste av reglerna som de stod från början helt olika. Något som avhandlats lite snabbt.Såg att Brynolf föreslog att Hägern skulle börja
Hägern outade och skickade vidare till Brynolf
Brynolf svarademen skickade inte vidare??? Märkligt.
I stället gick Vimes in utan anledning och svarade??? Märkligt.
Sen undrar jag om du var stressad när du skrev eller om du medvetet väljer att inte ta med vissa detaljer. Jag utgår från att det är stress som ligger bakom och slarv, men det skaver lite för du brukar inte vara så här slarvig. Jag bemött Brynolf varpå kedjan fortsatte, bollen ligger hos Vimes. Det kanske inte är sagt att vi kör på den planen, men då den bollen redan är i rullning utgår jag från att det är en tyst överenskommelse där.
Sidd, du agerar väldigt förvirrat här. Om det är medvetet för att dribbla bort och så tvivel så är det inte helt schyst bybospel. Om det är på grund av stress och att du skrev ett långt inlägg och därför missade andra inlägg i tråden, så kan jag köpa det. Något skaver dock här.
Röst: @Sidd