Nekromanti TMNT - Runda 4

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Och varför ska vi lita på honom?

Nämen faktiskt Recca, vad gör honom så grön i dina ögon?

Det här ska vi ta med oss till nästa runda.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Tjavva said:
Recca said:
Basenanji said:
Vänta nu Recca...vem sa att Tyr var ulv? Blev inte han nattmördad av någon?
Men Basse för fan! Vimes är ju fraktionssiare som ser vilka de döda är. Han har ju sagt att Tyr var ulv. Du har ju inte huvet i spelet.
Nej nej nej!!!
vimes kan se fraktion på de vi röstar UT!
Tyrs vara eller icke vara är en god chansning!
Vaaaaaa?

Okay... Jag behöver tänka om på så jävla många punkter nu.

Det här gör ju bland annat att xyas inte är grön längre.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Tjavva said:
Vi röstar ut Basse
Nej! Vare sig jag sparar mig eller ej så ær det Konrad eller jag som ska ut denna rundan. Någon av oss två ljuger før er andra. En av oss måste ut.

Och oavsett hur det går så har førhoppnigsvis den hær rundans diskussioner gett byn mycket att gå på i framtida rundor.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
xyas said:
Recca said:
Vänta lite här. Om det på nåt jäkla vänster skulle visa att vi är fel ute här så ser det plötsligt väldigt kört ut, Xyas. Jag föreslår att du håller på förmågan en runda till, röstningen är fortfarande byns bästa vapen och jag tycker vi har ringat in våra alternativ tillräckligt mycket för att kunna greja segern med en runda till godo.
Visst, men bara om vi røstar ut Konrad. Før hans rød/grøn status kommer att ge er antingen mig (som anklagar Konrad) eller Basse (som førsvarar honom och førsøker ha ut mig).

Mindre æn 40 inlægg nu. Gløm inte lægga era røster. Dags att ta stællning byn!
Men vi kan inte rösta ut KK det ger oss INGENTING!
Du säger att han är immun mot förmågor och då kommer Vimes inte kunna se fraktion på honom och jag kan inte sia honom. Vi röstar INTE ut KK! Inte i det här läget, det ger oss noll och inget!

Röst: Basse!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Alltså, Vimes var också märkligt passiv under runda ett och två, trots att hela byn kla sig i hans knä som en lammunge.

Fan vad vi är lurade. Kommer ni ihåg hur han tjafsade några gånger om Shredders polare? Kommer ni ihåg hans utspel om att det finns en i SR som är infiltratör.

Jag ser hur ulvarna garvar just nu.

Och INGEN röstar på xyas.

Till och med korna garvar just nu.

:gremfrown:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Det är noterat att du håller KK bakom ryggen Tjavva.

Fan vilken röra! Nu skriver jag inget mer, ni andra får göra jobbet åt byn.

Aaaargh!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
STOP STOP STOP!!!!

Vi har jævligt få inlægg kvar nu. 3 kandidater finns før utrøstning

- Xyas
- Konrad
- Basse


Jag sætter hærmed ett stop på inlægg. Alla deltagare får varsitt (1, och død åt den som går øver det!) inlægg dær de skriver vem de vill røsta på. Nær alla gjort det kommer jag att gøra en sammanfattning av røstningen, varpå jag anger en tidsfrist før att flytta sina røster till den som fick flest (æven om det ær jag), så vi står enade. Nær tidsfristen jag anger sedan ær slut får alla posta bæst de vill igen.

Man ær æven vælkommen att fylla inlægget med hur mycket diskussion man vill, mitt mørdandes vara eller icke vara till exempel, men man har bara ett inlægg!

Den ær ingen brådska. Tiden ær ingen faktor, bara antalet inlægg. Detta gæller från och med nu, och om någon gør fler inlægg ær det tydligt att de av någon anledning vill avsluta rundan innan alla kommit till tals.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Jag børjar:

Utrøstning: Konrad
Ordførande: Vimes
Vigilante: Basse/Ingen?
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Hur mycket min röst nu spelar roll dårå...

Utröstning: Basse
Ordförande: Vimes
Vigilante: Ingen
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
xyas said:
Jag børjar:

Utrøstning: Konrad
Ordførande: Vimes
Vigilante: Basse/Ingen?
Utröstning: Basse
Ordförande: Vimes


Jag står fast vid att vi måste få ut info av den här rundan och om det är så att KK är immun så får vi inget på att rösta ut honom. Inget och noll!
Jag håller honom inte om ryggen, jag håller honom som dålig att rösta ut i det här läget och visst, han är inte den rödaste på plan för mig men skärpning nu!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Tjavva said:
Jag står fast vid att vi måste få ut info av den här rundan och om det är så att KK är immun så får vi inget på att rösta ut honom. Inget och noll!
Asså jag är inte immun mot nått förutom att jag har ett extraliv.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Hoppsan sa KK, nu gjorde du dig skyldig till övertramp no. 1 enligt xyas. :gremmad:

Jaha.

Så då ska förstås xyas av alla få diktera hur vi borde bete oss?

Nåja, mitt bidrag:

Röst: xyas
Ordförande: Recca
Vigilante: Ni måste skoja va?
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Herregud! Man är borta någon halvtimme och då brakar helvetet lös.

*skall läsa ifatt*
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Basenanji said:
Hoppsan sa KK, nu gjorde du dig skyldig till övertramp no. 1 enligt xyas. :gremmad:

Jaha.

Så då ska förstås xyas av alla få diktera hur vi borde bete oss?

Nåja, mitt bidrag:

Röst: xyas
Ordförande: Recca
Vigilante: Ni måste skoja va?
Det finns för mycket som talar för att Vimes är grön så att stoppa honom som ordförande är en bra grej skulle jag tro. Att han heter Anthrax är ju rätt men att Anthrax försökte nacka mig är fel.

Det finns en spelare utan namn va? Kan inte den sno namn av en annan spelare? Typ som Brynolf kan sno en förmåga?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
LJSLarsson said:
Röst Konrad
Ordförande Vimes
Alltås, det är inte läge att jag ryker.

Jag är SR och SR ryker på löpande band. Sen så är jag inte immun så xyas kör en hittepå och försöker på alla sätt och vis passa in det i hans spel.

Hans insta-win snack som han kört med i flera rundor är ju inte rätt på en fläck.

Lixom, när w176-->Shreddarost ryker per automatik så är det kört lixom? Det funkar inte.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Vico said:
Spelare: w176
Namn: Shredder
Liv: 1
Förmåga: Kunskapare, får reda på fraktion vid utröstning. (Passiv)
Rykte: Det finns röstmanupulera bland er.
Borde det inte stå någonstans att det är tokfarligt att vara Shreddar och hela spelet är slut om w176 outar sitt rätt namn?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Konrad Kånkeldimma said:
Hans insta-win snack som han kört med i flera rundor är ju inte rätt på en fläck.

Lixom, när w176-->Shreddarost ryker per automatik så är det kört lixom? Det funkar inte.
Nähä KK?
Så det inser du först nu?

Så då är det du och xyas som ulvar?

Med Vimes och Brynolf va?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Och förlåt xyas, komagarnas betvingare och utforskare att jag råkar SPAMMA sönder ditt spel.

Vad synd för dig!


KOM IGEN BYN; RÖSTA XYAS!
 
Top