Nekromanti Thibaultkoden - v v

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,385
Brynolf röstas ut, han tillhörde varulvarna.

-Konrad Konvalj
-!Paxen
-Brynolf
-Recca
-xyas
-Vicotnik
-LJSLarsson
-anth
-Korpa
-Basenanji
-Björn den gode

8 deadlines kvar...
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Är det bara jag som börjar bli stressad över deadlines? Och vår väktare tycks ha prickat rätt (Go BDG!).

Jag är tämligen säker på att jag ska lägga min röst på xyas igen, men det får bli imorgon så hinner jag fundera på om det verkligen är vad jag vill mest. Jag kommer vara hemma och sjuk så jag borde hinna med att vara aktiv.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
OM det kan vara till någon glädje: siade jag KK; högsta 7, lägsta 2.
Han har uppgivit 3276 så ingen lögn om högsta-lägsta.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Basenanji said:
Ok, BDG, vem skyddade du?
Jag skyddade anth. Och efter att ha drevat ut två ulvar, och lyckats skydda rätt person två nätter i rad så kommer jag vara mycket besviken om vi förlorar det här spelet... Men ja, nu har jag betydligt mindre att gå på, även om det känns skönt att kunna gröna en person till. Men nu måste vi börja rösta ut folk varje dag tills det börjar dö folk.

Röst: xyas
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
Okej, jag siade BDG och fick reda på att han hade använt sin förmåga.

Men om det innebär att BDG har en dödadödadöda-förmåga eller en ja' e baja en snel liten flika som sjynger i tjyrkans kör, ska fajbjoj tjöpa kajameler vetja?-förmåga vet jag inte.

Men kör i vind. xyas får gärna tjoffa igång munlädret!

Kan kor göra good stuff av läbbigt gräs kan du berätta awesome stuff om...vafan som helst som har betydelse för det här spelet.

Röst: xyas
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Röst: xyas

Inte på grund av spelstilen för den är helt rätt och riktig. Den är xyas.

xyas har lägsta nuffra 3 vilket han är ensam om. Det sticker ut lite och nu är båda 5:orna ur spel vilket gör aths 4:a till måttstock och då är 3+1 appliceratbart. Visserligen även 2+2 men det är ju en senare fråga.

Lixom, min information måste ju va gott till något eller så är min roll helt anpassad efter min noja.

Som BDG säger så är det hängning på löpande band nu. Är xyas grön och BDG lyckas med ännu ett väktaruppdrag må han ju hängas ändå. Är jag ensam med denna tanke?

Kanske är lite tidigt att snacka om det förvisso. Bäst att dragga fram Basse och SJSlarsson först.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
Men jag saknar inte alternativ.

-xyas
-anth
-LJSLarsson



-Konrad Konvalj
-Vicotnik

-!Paxen
-Korpa
-Björn den gode


-Basenanji
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Basenanji said:
Men jag saknar inte alternativ.

-xyas
-anth
-LJSLarsson



-Konrad Konvalj
-Vicotnik

-!Paxen
-Korpa
-Björn den gode


-Basenanji
Men skärpning nu Basenanji, din lista är ju fel. Sen om jag förstått det rätt så kunde du bara se att jag använt min förmåga, right?
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Konrad Konvalj said:
Som BDG säger så är det hängning på löpande band nu. Är xyas grön och BDG lyckas med ännu ett väktaruppdrag må han ju hängas ändå. Är jag ensam med denna tanke?
Ja det hoppas jag. Tanken är ju helt befängd.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
Basenanji said:
Okej, jag siade BDG och fick reda på att han hade använt sin förmåga.

Men om det innebär att BDG har en dödadödadöda-förmåga eller en ja' e baja en snel liten flika som sjynger i tjyrkans kör, ska fajbjoj tjöpa kajameler vetja?-förmåga vet jag inte.
Men alltså Basenanji, är du lika full som mig? Hur i hela friden skulle jag kunna ha en dödadödadödaförmåga? Det var ju för h* ingen som dog? Då skulle vi alltså ha en helt annan väkatare? Äh du är ju inte med i matchen alls verkar det som. Om xyas kommer fram med något vettigt överhuvudtaget kommer jag flytta min röst till dig.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
Full?

Jag önskar jag vore det.

Men neh, jag är nykter. Grejen är ju att jag är tillräckligt fantasifull att tänka mig ett varulvsspel där man inte dödar varandra.

Det är nåt med Vimsolainens märkliga v'n.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
...asså, okej, nu fattar jag. :gremsuck:

Jag menade bara att jag bara får reda på att du har använt din förmåga.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
och sen tjatar jag lite, men alltså om LJS är röd så måste antingen !Paxen eller Vicotnik vara röda, allt annat är en matematisk omöjlighet. Ska det vara så svårt att förstå?
 

!Paxen

Swashbuckler
Joined
2 Sep 2008
Messages
2,627
Location
Peking
Ni har gjort ett bra jobb. Och vår väktare har gjort ett perfekt jobb!

Såg väldigt sent varför Brynolf var scum. Ber om ursäkt för det, men om vi har 3 ulvar så kommer vi vinna det här nu.

Jag har tidigare sagt att jag och Vic är bra alternativ till att utröstning, men det menade jag endast om det inte fanns alternativ förstås, vilket jag hoppas att folk förstod?

Så, Xyas verkar ligga högst upp på allas lista. Jag följer byn men ska kolla varför han är misstänkt överhuvudtaget.

Min röst: Xyas
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
Ny dag - nya tag

-xyas

-anth
-LJSLarsson
-Konrad Konvalj
-Vicotnik
-!Paxen
-Korpa
-Björn den gode
-Basenanji


:gremsmile:
 
Top