Nekromanti Teenage Mutant Ninja Turtles (Varuvlsspel)

Cassius

Hero
Joined
12 Feb 2012
Messages
1,373
Location
Skåne
Jag håller på att läsa ifatt, det går ganska snabbt eftersom aktiviteten verkar tappats helt. Mina röster ligger än så länge. Xyas, vem är de andra kandidaterna? Det är ingen poäng att vi väntar, antingen börjar vi diskutera en ny kandidat eller så slaktar vi Nässe. Nässe blev lite grönare av sin outning. Det är jävligt vågat att outa just den karaktären.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Cassius said:
Xyas, vem är de andra kandidaterna?
Jag tycker ju Tyr/Spider behöver kollas. Men Nässes huvud ligger ju redan på blocket.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Alrajt:

Följande är dock bara copy-pasteat från mitt doc så du får va beredd på att det finns lite skräp uppblandat där.

Vimes: Har information som han tycker pekar åt att det finns grupperingar inom byn, exempelvis "Krangs livvakter" eller liknande. Tillägger senare: Ryktet gäller, som jag uppfattar det, en namngiven grupp inom byn. Shredders rogues har infiltratörer.
Arvidos MC: Utifrån mitt fluff så tror jag att vårat fluff spelar roll. (rykte eller ej?)
Larsson: Jag outade att jag inte hade något i min info som indikerade olika grupperingar, men däremot i mitt fluff. Syftade till att Lord Dredd är en alien och inte en card-carrying member av fotklanen.
Xyas: Mitt rykte, om det nu stæmmer, gør gællande att det kan vara negativt om vissa personer får reda på vem vissa andra ær. Jag tror inte ett total-outande av namnen ær en så bra ide just nu.
Laowai: Det lu-khaaz skriver om namn passar väl in med mitt rykte, som alltså gör gällande att ulvarnas namn inte kan användas för att hitta dem.
w176: Jag har som rykte att någon/några kan röstmanipulera.
Larsson: Mitt rykte säger att en spelare är utan namn. Ej "endast", så det utesluter inte att flera är utan namn, men det låter långsökt.
Nässe: Mitt rykte är att titlar är viktiga
Spider Jerusalem: 50% av ryktena är falska.
K.K: En snubbe har eget intresse i spelet.
Laowai: Det går inte att fälla ulvarna med hjälp av namnen
Vimes: Enligt mitt rykte finns det infiltratörer i "Shredder's rouges".
Brynolf: Vi får inte veta fraktion på dem vi röstar ut, men det finns folk som har det som förmåga.
Tjavva: det finns spelare som inte har en förmåga.
Basenanji: Hjältarna är 4+1
Cassius: Hjältarna saknar namn
Lu-kaazh: Det finns inte mer än en miller i spel
Recca: Kan bekräfta Lukaz rykte.
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
w176 said:
Holy shit. Jag kollapsa efter jobbet. Måste läsa!
Aight, jag lugnar mig lite med min passion för kor då så anth och w176 hinner läsa ikapp.
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,626
Location
Umeå, Västerbotten
Jag känner att jag behöver en röstsammanställning, om någon har en sådan.

Det viktiga för mig just nu är att kunna gå med i drevet och rösta igenom borde ordförande och hägningenmed så stor majoritet som möjligt så at ulvarna inte kan styra om hägningen med sina 4, 5 eller eventuellt 6 röster.

Jag har en förmåga.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Det går typ inte att räkna röster eftersom folk inte håller sig till gängse röst-syntax. Men förmodligen röstar alla på Nässe.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
75 inlägg kvar nu.

Paxen
Möller
Recca
Xyas


Ni kan inte outa sist alla fyra. Fram med gösen nu!
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
w176 said:
Jag känner att jag behöver en röstsammanställning, om någon har en sådan.

Det viktiga för mig just nu är att kunna gå med i drevet och rösta igenom borde ordförande och hägningenmed så stor majoritet som möjligt så at ulvarna inte kan styra om hägningen med sina 4, 5 eller eventuellt 6 röster.
Vimes till stolsman, Nässe till galge. Rösta, rösta rösta!

Och mitt rykte:
De flesta hjältar har aktiva förmågor (istället för passiva)
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Brynolf said:
75 inlägg kvar nu.

Paxen
Möller
Recca
Xyas


Ni kan inte outa sist alla fyra. Fram med gösen nu!
Menar du rykte? Det har jag outat så mycket som jag vill för länge sedan.
 
Top