Inte sett filmen (det är för mycket verklighet i dokumentärer för att jag ska trivas

), men jag kan snacka lite om mina matvanor.
A long time ago (innan jag år 2000 flyttade hemifrån) in a city faar away (Kalmar)... Hmm, minns inte så bra men tippar på att jag käkade 4/5 ggr per dag. Jag har i princip i hela livet varit dålig på att äta mig jättemätt och sedan klara mig en massa timmar, mitt matsmältningssystem verkar trivas bäst om jag äter ofta och inte så mycket. Jag lirade tennis en gång i veckan, hade skolgympa 2 eller 1 gång i veckan och var spinky vad jag än tryckte i mig.
Min trevliga ämnesomsättning rymde nånstans i krokarna av att jag fyllde 20 och tillsammans med att jag inte längre tränade någonting efter flytten hemifrån så ökade jag i vikt utan några direkta förändringar i maten. Det där var en lögn förresten, förutom dyr seriös skollunch så hade jag givetvis katastrofala matvanor med hur mycket micropizza som helst.
Tror jag vägde 65 när jag flyttade hemifrån och har toppat på 78 för typ ett halvår-år sedan. Nu är jag nere på 72 efter viktminskningsansträngningar eftersom släkten pikade mig.

Eller nja, jag tränar sporadiskt på gym sedan 1 år och försöker att käka lite vettigare och det verkar ju funka. Sedan har jag varit väldigt ledig nu i vår och kunnat käka frukost när jag vill (dvs 3 timmar efter det att jag stiger upp då jag inte behöver stressa iväg nånstans) vilket jag antar är bra. Feuflux mattider när han får välja själv är ungefär: 12, 15, 19, 23 där den sistnämnda och förstnämnda är lite yoggi eller smörgåsar och de i mitten är nåt annat.
Jag äter i princip aldrig godis, chips och motsvarande. Å andra sidan så äter jag i princip aldrig frukt heller så det borde väl ta ut varandra.

Visst, ibland blir det popcorn till en film eller ett par singoalla-kex efter maten men jag verkar ha evolverat bort det sötsakssug som jag hade som ung.