Nekromanti Starchallenge Lägesrapport

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Release datum

Har pratat lite med Myling som har en hel del i pipen just nu men det ser ut som Starchallenge släpps till påsken 2014 (om jag inte sagt det tidigare, annars är det bara en trevlig bump) :gremlaugh: Trevlig helg.
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,917
Location
Nordnordost
Re: Release datum

Coolt! Kommer du på GothCon och promotar och signerar?
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Re: Release datum

Niklas73 said:
Har pratat lite med Myling som har en hel del i pipen just nu men det ser ut som Starchallenge släpps till påsken 2014 (om jag inte sagt det tidigare, annars är det bara en trevlig bump) :gremlaugh: Trevlig helg.
Det är ju kul! Har sökt efter mer aktuell info förut, och nu BOOM! Blir ju ballt!
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Re: Release datum

Det beror på företag, familj och arbete dessvärre... Prioritering är en trist men nödvändig sak i mitt liv...
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Nu är crowdfundingen uppe. Manuset bearbetas, layouttankar görs och funderingar kring form etc utarbetas av underbara Tina på Mylingspel. Så lägesrapporten tar steget in i layout och tryckfasen.
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Nu har jag fått lite mer korr på manuset och fått hyfsat betyg tycker jag. Snart ska Myling börja sätta spelet. :gremlaugh:
 

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
Över...

...20000 visningar på mindre än 2 år. Jag är rätt nöjd.

Annars så finduttas det i manus då jag fick ett kortare uppskov av Myling. Planen är release på GothCon och förhandsbeställningar kommer snart vara möjliga.

Jag tror på det här...
 
Top