Franz
The force is female
Den senaste tiden har jag haft otroligt svårt att hitta ett spel till Switch som upprätthåller mitt intresse. Har påbörjat en del spel men alla har slutat i besvikelse. Skulle därför vilja ha tips på bra spel till Switch. Dessa ”krav” har jag på spelet jag vill spela:
Det måste ha en bra story. Gameplay enkom kan inte upprätthålla mitt intresse. Storyn får gärna vara i centrum.
Spelet får inte vara svårt. Jag tröttnar direkt på spel där man dör hela tiden.
Spelet får inte innehålla för mycket ”meck”. Jag har inte tid för spel där en massa tid läggs på att samla resurser, göra vapen, uppdatera stats, grinda etc.
Spelet måste ha en fängslande atmosfär.
Spelet får inte vara för dyrt. Max 200 kr får det kosta.
Spelet får inte vara ett strategispel eller ett skräckspel.
Spelet får gärna innehålla fantastik. Cyberpunk är ju min favoritgenre men gillar även övrig sci fi samt fantasy. Detta är dock mer ett plus än ett krav.
Så, ge mig era bästa tips!
Det måste ha en bra story. Gameplay enkom kan inte upprätthålla mitt intresse. Storyn får gärna vara i centrum.
Spelet får inte vara svårt. Jag tröttnar direkt på spel där man dör hela tiden.
Spelet får inte innehålla för mycket ”meck”. Jag har inte tid för spel där en massa tid läggs på att samla resurser, göra vapen, uppdatera stats, grinda etc.
Spelet måste ha en fängslande atmosfär.
Spelet får inte vara för dyrt. Max 200 kr får det kosta.
Spelet får inte vara ett strategispel eller ett skräckspel.
Spelet får gärna innehålla fantastik. Cyberpunk är ju min favoritgenre men gillar även övrig sci fi samt fantasy. Detta är dock mer ett plus än ett krav.
Så, ge mig era bästa tips!