Nekromanti Skådisar ni inte står ut med

Moradin

Veteran
Joined
29 Mar 2004
Messages
37
Svaret är alla Svenska såkallade skådespelare, jag kan inte med någon av dom.
jag tror inte jag har sett en svensk film eller serie på 10 år.
Jag tror man skulle kunna spara in endel pengar på att ta bort det som här kalla skådespeleri.

Sen har vi Ben Afflec som inte kan spela on hans liv hängde på det, Robin Williams ser jag som en standup komiker tillsammans med Eddie Murphie.

Ernst Hugo Järegård äcklades jag helt enkelt av.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,343
Location
Helsingborg
Hur kan man hata Ernst Hugo-Järegård?
Han var så underbar i Riget (Hans monolog om barsebäck är en absolut klassiker).

Det sagt, de flesta svenska skådespelare är bara för dåliga. Värst är dock Johannes Brost. Jag klarar inte av att se någonting där han är med.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,476
Location
Helsingborg
Han said:
× Denzel Washington
× Michael Caine
× Ernst-Hugo Järegård
Clive Owen. Han funkar i filmer som Sin City och Shoot em up, men när han tar den rollen och överför den till alla andra filmer så känns det mest jobbigt. Jag vet inte, jag kan ta Keanu Reaves och Christopher Lambert, för de är sällan med i andra typer av filmer (visst, någon romantisk film här och där och Lambert spelar Tarzan i en film...), men Clive spelar (träig) i allt möjligt. Från Duplicity till Children of Men.

/Han som upptäckte det nu när han tänkte "Åh nej, inte han" när han drog igång en film
 
Joined
13 Apr 2001
Messages
1,325
Location
Djupaste småland
oups
Glömde två

Larry David (nä- det går bara inte)
Seinfeldt (samma sak där... blää)

Annars är det rätt tunt med usla kvinnliga skådisar ser jag, men det är väl mer för att man står ut med dem dåliga då de ofta är snygga.. Eller nåt sånt
 
Top