lokomotiv_UBBT
Hero
Jag tycker tyvärr att Rollspel.nu har tagit ett steg totalt nedåt sedan Walium tog en mera framträdande roll. Ibland kan man inte låta bli att förundras över hur jäkla underliga modereringar som förekommer här. Dom påminner lite om etik reglerna som förekommer på endel av amerikanska skolor nuförtiden. Då man inte har rätt att utrycka vissa åsikter.
Nuvarande modereringar och till viss del vissa av moderatorerna uppmuntrar ju inte direkt till intressanta diskutioner utan snarare kapar av dem.
Så min fråga är, hur långt mandat har en sittande redaktion? Är det tillsvidare eller? Walium är ju knappast en person som själv släpper ifrån sig något.
Frågan går väl i första hand till Gardener i form av nuvarande ägare. Men även till övriga såklart eller andra som är intresserade av att diskutera min extrema åsikt
Sen om jag blir bannad för det här inlägget
tack för mig och lycka till
Till trots av vad många säkert tror att jag tycker så är ni helt suveräna här! De flesta av er är smarta tänkare som är villiga att lyssna och diskutera en åsikt! Och sådant är sällsynt i dagens samhälle! all credit till er!
Love you!
/Micke
bäst jag skriver det, jag skiter fullständigt i att troberg vart bannad. Det är hans problem och i hans fall fanns det säkert anledning.
Nuvarande modereringar och till viss del vissa av moderatorerna uppmuntrar ju inte direkt till intressanta diskutioner utan snarare kapar av dem.
Så min fråga är, hur långt mandat har en sittande redaktion? Är det tillsvidare eller? Walium är ju knappast en person som själv släpper ifrån sig något.
Frågan går väl i första hand till Gardener i form av nuvarande ägare. Men även till övriga såklart eller andra som är intresserade av att diskutera min extrema åsikt

Sen om jag blir bannad för det här inlägget

Love you!
/Micke
bäst jag skriver det, jag skiter fullständigt i att troberg vart bannad. Det är hans problem och i hans fall fanns det säkert anledning.