Vill bara säga att jag har varit ett Star Wars fan sen jag knappt kunde gå, jag gick och såg episode 1 sex gånger på bio, det var ju Star Wars(och jag var yngre och jag hoppas jag blivit lite smartare) och jag har sett alla efterkommande filmer minst tre gånger på bio.
Jag är glad för er skull som gillar trailern och jag ber till Kraften att ni till slut har rätt och jag har ärkefel, men jag får Xena och Hercules vibbar av trailern. Allt ser betydligt billigare ut än vad jag hade hoppats på och så är jag bitter att jag får vänta så jävla länge på Episode 8.
Sen tyckte jag visserligen det mesta av Expanded Universe var kompost, men Kyle Katarn var ball och jag hade gärna sett honom i trailerm, nu får vi se token asian and token black guy göra actionfyllda saker med bra mycket sämre animationer i bakgrunden än i tex Episode 7. Den sämre kvaliteten förklarar självklart av budgeten, men för mig som nästan blir kåt av Star Wars så är den här trailern inte vad jag önskade mig.
Än en gång och med allt det där negativa sagt, så önskar jag och använder båda sidorna av kraften för att jag ska ha fel och ni ha rätt! Vore grymt om filmen äger. Jag älskar när filmer jag har noll hopp för visar sig vara awesome, det händer inte ofta, men inte ens jag är perfekt så jag vet att det har hänt någon enstaka gång tidigare.
May the force be with us!