Impetigo
AD=VJVS
Och varför tjabbas jag ensam med Impetigo nu?
Du vet att mitt case var solitt och min vilja god, Basse! Anthrox öjög ju svart på vitt när han sa att han trodde att bb7 smuladw Robban för guds skull!
Och varför tjabbas jag ensam med Impetigo nu?
Summa summarum: Hänger ni mig så är vi förlorade.
Vi kan sia mig denna runda och hänga mig nästa om jag vusar mig vara ulv.
Detta tyder väl på att man kan vara rätt säker på "en ulv" utan att ha rätt för det. Med det sagt undrar jag hur säkra vi är på Impetigo? Var det där ett ulvdrag för Impetigo att offra sig själv mot att få ut en bybo och skapa en sambandsposition till resten av ulvarna - eller ärligt men felriktat bybospel? Jag är fasen kluven.Nu skiter jag i om jag har byn med mig, jag har aldrig varit så säker på en ulv i hela min varulvskarriär. Den här revolutionen startar här och nu! Brottslingarnas blod ska vattna frihetens mylla!
@Empiricus hur använde du din förmåga förra rundan och vad är motiveringen?
Visserligen trevligt att du tycker heaten från mig försvinner kan du bara förklara för mig hur du kom till den slutsatsen?Tack för kul spel Antrhox. Nu gäller det att vi andra ser till att kontrarevolutionärerna med Impetigo i spetsen får sona för sina brott.
Impetigo nu visade du dina rätta färger. Du trodde Antrhox skulle sia dig eller en ulvpolare. Då hade nån av er varit först att ryka. Sen hade vi sett din färg och vi skulle förstått att Anthrox faktiskt var grön på riktigt.
Dubbel förlust för team ulv med andra ord. Fullt rimligt att som ulv göra men helt åt skogen som bybo. Well played men nu är du körd.
Frågan blir bara var nånstans vi tror att dom andra ulvarna är. Eftersom Anthrox är grön tar det bort mycket av heaten från Biobunker. Samtidigt gör det att flera andra åker upp på misstankelistan där ett gäng har åkt alldeles för mycket snålskjuts hittills.
Detta minskar sannolikheten att ulvarna har hittat varandra vilket kan tjäna oss väl också.
Jag tänkte ju att Antrhox kanske var din ulv kompis i o med att han slängde sig framför bussen och tog smällen i Robban tjabbet. Att Antrhox är god utesluter alltså det scenariot.Visserligen trevligt att du tycker heaten från mig försvinner kan du bara förklara för mig hur du kom till den slutsatsen?
Jag satte mig själv i finkan, tänkte inte att jag själv skulle vilja bli nattmördad om du var skum och jag ville att du skulle ha möjligheten att göra ett nattmord så att vi hade kunnat fråga upp om det i denna runda om så skett.
Min motivering var solid och noggrannt redovisad. Sen borde jag förstås ha lagt tillbaka rösten på Anthrox tidigare men iom att jag inte hade npn alls med mig var jag rädd att Empi bara skulle blocka min röst.
Katastrof blev ju resultatet men nu får vi INTE försöka höea två fel till ett rätt för då är vi helt körda.