Nekromanti Rekrytering till Mage: Seers of the throne

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Under juni - augusti så finns jag tillgänglig alla dagar i veckan. Så, bestäm en dag bara så är jag med =)
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Fungerar den 16e kanske om vi kör på söndagen? :gremsmile:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
16e gäller :gremlaugh:

Kan folk resan på eftermidagen eller ska vi börja först på kvällen? Jag är helt fri så jag kan hela dagen :gremsmile:
 

Bornmo

Warrior
Joined
30 May 2000
Messages
305
Location
Jönköping
Jag ska undersöka huruvida jag kan på söndag, men då skit har hänt kan ni inte räkna med mig. Men, kan alla utan mig så kör på! Jag kommer ta min hämnd i spelet :gremwink:
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Mitt jobb ringde precis. Personen som skulle jobba nu i helgen har blivit akut sjuk och kan inte jobba fredag, lördag och söndag. Jag kommer få gå in och jobba fredag och lördag vilket inte är ett problem. Problemet är att om de inte lyckas hitta någon annan som kan jobba på söndag så måste jag jobba hela dagen då.

Så om jag måste jobba på söndag kan jag inte börja fören kl.20.00. Fungerar det för alla?
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,815
Det funkar, men jag vill helst inte hålla på mycket längre än 22 på grund av måndagens jobb.
 

Übereil

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2010
Messages
1,877
Location
Örebro
Anchorman said:
Det funkar, men jag vill helst inte hålla på mycket längre än 22 på grund av måndagens jobb.
Typ så. Och då vet jag inte om det är värt att ha mer än någon slags "inför"-möte (vilket iof kan vara värt - vi får chans att presentera karaktärer lite osv och kommer därför igång fortare nästa gång).

Übereil
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Übereil said:
Anchorman said:
Det funkar, men jag vill helst inte hålla på mycket längre än 22 på grund av måndagens jobb.
Typ så. Och då vet jag inte om det är värt att ha mer än någon slags "inför"-möte (vilket iof kan vara värt - vi får chans att presentera karaktärer lite osv och kommer därför igång fortare nästa gång).

Übereil
Eller så kan jag köra min in medias res början på kampanjen och avsluta med en cliff hanger :gremwink:
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
God45 said:
Så om jag måste jobba på söndag kan jag inte börja fören kl.20.00. Fungerar det för alla?
Oavsett om det blir 16:00 eller 20:00 så måste jag säga att det blir bara möjligt för mig om jag slutat hosta upp lungorna till dess.

/Zorbeltuss
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Tråkigt att höra Zorbeltuss :gremfrown:

Jag behöver inte jobba söndag så vi kan köra vid 16.00 som planerat.

Jag tänkte ganska tidigt i den första sessionen tvinga er att dela på gruppen. I och med att vi har två spelare som inte kommer kunna spela på söndag tänker jag nu att det är de två som blir grupp Gamma medan ni andra blir grupp Alpha och grupp Beta. Sedan kan jag köra deras första session antingen med dem eller så väver vi in det nästa gång alla kan spela. Låter det bra? :gremsmile:
 
Top