Recca said:Ibland tyckte jag att brytningen försvann helt. Prova gör den aningens mer tydlig.
Tyckte du att den tillförde något?
Recca said:Ibland tyckte jag att brytningen försvann helt. Prova gör den aningens mer tydlig.
Jag älskar inlevelse. Sen är jag inte helt bra på det själv när det kommer till att uttrycka saker såsom sinnesstämningar med rösten (fast jag försöker). Det blir ju extra viktigt och extra inlevelsefullt när man bara har röst att gå på som i skypespelet. Ju fler som gör det, desto bättre. Min karaktär skulle kunna göra sig med en fransk brytning till exempel iom att hon är från Frankrike ursprungligen.Arvidos MC said:Recca said:Ibland tyckte jag att brytningen försvann helt. Prova gör den aningens mer tydlig.
Anchorman said:Tycker du jag och God45 låter lika? Själv tycker jag Cassius och God45 låter lika, men det är nog bara en dialektgrej.
Recca said:Min karaktär skulle kunna göra sig med en fransk brytning till exempel iom att hon är från Frankrike ursprungligen.
...and keep the success
Ska det vara en skillnad eller inte?
You then get 2 dice to place however you want. These points can also be used to buy new spheres.
Oh... det här har jag inte gjort, ska jag göra det?
Jag räknar med att kunna skilja på er i sömnen efter nästa möte! (Som är när då?)
Inlevelse är grymt bra verktyg, den dialekten jag är bäst på vill ni nog inte höra dock och skulle vara väldigt off, förövrigt för min karaktär, hur gör man detroit-dialekt på svenska utan att göra en clown av sig?Recca said:Jag älskar inlevelse. Sen är jag inte helt bra på det själv när det kommer till att uttrycka saker såsom sinnesstämningar med rösten (fast jag försöker). Det blir ju extra viktigt och extra inlevelsefullt när man bara har röst att gå på som i skypespelet. Ju fler som gör det, desto bättre. Min karaktär skulle kunna göra sig med en fransk brytning till exempel iom att hon är från Frankrike ursprungligen.Arvidos MC said:Recca said:Ibland tyckte jag att brytningen försvann helt. Prova gör den aningens mer tydlig.