Nekromanti Rapport från Stockholms Spelkonvent.

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Vad menar du med det

Det var trevligt att se t. ex din man på foto, Organ hade jag heller inte sett på bild förut. Så det var det jag mende med nytt folk.

/ Johan K, som annars är en lvl 34 konventspaparazzi... :gremtongue:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,509
Location
Helsingborg
Re: Fler bilder

"...leda till de konventsbilder som jag (och de som vid ett flertal tillfällen snodde min kamera) tog."
Du brukar ju alltid gnälla över att du aldrig är med på bilder, så därför snor jag din kamera. Och dessutom så vill jag ge igen för alla taskiga bilder du tar av mig.

/Han som tycker det är kul att flinande walium har blivit ett signum på de foton han är med på
 

thark

Hero
Joined
16 Feb 2001
Messages
1,023
Location
Linköping
Re: Jag joinade och tittade

Tja, ljusår bättre skärpa än min kassa nallofon, och ljusår bättre ljusupptagning än Raabs mörkerorgi. :)
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Re: Jag joinade och tittade

Hm, kan ju bero på att jag har en ny digital... olympus E-500, det kraftigaste jag hade möjlighet att skaffa... på avbetalning givetvis för sån ekonomi att jag kan spendera 10 000 på en ny kamera har jag inte.

Ljusupptagningen är iofs en sak jag inte blir sams med detta muskedunder om. Jag kör hittills på förinställningar och provar en rad olika... men kameran tycks alltid tycka att det är för mörkt... hm... men nåja... det funkar till och från...

Saken är den att jag hatar blixtar...

Men nu har jag kommit alldeles för långt från ämnet så nu lämnar vi det till messande via mail/privatmess om ni inte misstycker.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Re: Kort från ssk och test om det funkar

Tjusiga bilder LSW !!!
Även jag har joinat gruppin din, ska föröska vara duktig & lägga upp lite bilder där åxå. Har dock en del konventsbilder här som är ifrån GothCon XXX & LinCon -05.
Hursomhellst, kul initiativ !!
 

EchonCique

Hero
Joined
22 May 2000
Messages
1,779
Angående Caligula - mannen, myten & legenden.

Jag vill gärna be er om att inte ta upp något som betecknar eller framställer honom i dålig dager.

Ej heller önskningar om sparkar i baken eller annat otrevligt.

Om det inte är möjligt, posta inte om honom överhuvudtaget är ni snälla. Och det som är postat och inte enligt mina önskemål, det vore trevligt om det redigerades.

Tack!
 

Illern

koppariller
Joined
22 May 2000
Messages
2,061
Location
Linköping
Jag säger bara det: En dag! En dag! Då ska du få ångra det där så gläds medan du kan!
Guld och bly på GothCon? LinCon? Om du vågar?

För övrigt anser jag att pankration vore ett hederligare sätt att göra upp än med skjutvapen :gremlaugh:
 

Illern

koppariller
Joined
22 May 2000
Messages
2,061
Location
Linköping
Re: Klart kärringar inte hör hemma i revolverfajte

Vilken nostalgitripp att bli påmind om den. Den hade jag nästan glömt...
 

Illern

koppariller
Joined
22 May 2000
Messages
2,061
Location
Linköping
Re: Guld och bly 2

Det är väl en jätteskoj idé (en wrnu-omgångstradition i Guld och bly)? Okej; hämnd är väl lite skoj också.
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,418
"En väldigt konventig väska. Den som känner igen väskan först får en kopp kaffe eller espresso på nymalet kaffe nästa gång ni är i mina trakter."

Tur att vi båda bor i Linköping då... :gremgrin:
 

Illern

koppariller
Joined
22 May 2000
Messages
2,061
Location
Linköping
Du kanske rent av kan gissa ungefär var det nymalda kaffet finns att hämta av de två första bilderna? ;-)
 
Top