Varulv [R3] Den stora konstutställningen

@BiobunkerVII har alltså ingen länk alls? Var fick han 12000 ifrån? Han kan ju inte vara så smart att han listar ut det där själv med den bristfälliga information vi taktiskt portionerat ut.

Bybor! Viktigt att någon av oss får in första rösten i nästa runda (och nej, @Sidd , du ska inte rösta på mig) så har vi lite kontroll i varje fall.

Okej, bybor jag ska befria er från erat lidande och erbjuda en deal. Pakt. En DÖDSPAKT över laggränser.

Så vem är jag?

Jag är en del av den tredje fraktionen! Slicka killar som är entreprenörer i finance-tech! Sälj tavlorna och investera i bitcoin!

Med mig har jag @BiobunkerVII och @Sömniga Isaac 😇

Det är nämligen så att vi har färg på alla i spelet. Levande bybor: @Vimes @Sidd och @Brynolf

Kvarvarande ulvar är @Big Mama och @Sysp

Vi erbjuder er i byn en DÖDSPAKT. Vi röstar ut ulvarna två rundor i rad. Då får ulvarna bestämma vem av oss som vinner med sina nattmord eller så dödar de en av varje och det avgörs i en episk snajpduel.
Detta var ju uppfriskande! 😅 Men tokigt värre.
Jag tvivlar inte på att Octa, Bio och Isaac är i lag, jag har ju tidigare haft en tanke om att D3F är tre stycken.
Men i övrigt så slänger du nog bara ut krokar för att se vad folk svarar.

Jag

"vet att Det stora konstmuseet egentligen är ett alias för Nationalmuseet i Stockholm*! All traditionell konst i spelet är hämtad härifrån:

Föremål

collection.nationalmuseum.se

"
Du har ju också Pojken med flöjten!

Jag har också honom på förstasidan men från denna länk

I Sök i samlingarna kan du söka information om föremål, konstnärer, tillverkare. Här finns flera hundra tusen av Nationalmuseums över 700 000 föremål, varav många med bild.
Pojken med flöjten!

När jag frågade er om ni hade något verk som också var postat i Basses anmälningstråd så förnekade du det!
Varför vill du att jag ska framstå som skum?

Du har ju också Pojken med flöjten!

Jag har också honom på förstasidan men från denna länk
Nja, jag ÄR pojken med flöjten. Eller... jag VAR på gymnasiet.

Jag har ingen flöjt i mitt PM. Har du det? Och Sidd? Och ni har även 700.00 konstverk? Och du är ulv enligt Octa, och Sidd är bybo.

Jag tvivlar på Octa asså

Jag

"vet att Det stora konstmuseet egentligen är ett alias för Nationalmuseet i Stockholm*! All traditionell konst i spelet är hämtad härifrån:

Föremål

"
Om man klickar på din länk så kommer man ju till Pojken med Flöjten!?!

Eller har min sida cachat?

Här ger jag er den största hemlighet av alla. Dvs inte bara någon fjuttig liten hemlighet om nåt alias på ett museum utan jag ger färg på alla spelare.

Och detta är tacket jag får?

Byn är för självgod.

Back