Varulv [R3] Den stora konstutställningen

Jag hör till D3F med Octa och Bio. Har inget att dölja där.
Min para-hjärna-nojo undrar ju om ulvarna skulle ha några skäl att spela med och låtsas vara dtf. Men varför skulle Octa ens påstå att ulvarna inte är ulvar? Han vill ju inte att de ska vinna.

Det enda fifflet jag kan komma på är om octa och sidd är ulvar ihop och isac låtsas vara down to fuck för att bli lynchad långsammare.

@Vimes
@Brynolf
Lite roligt att fråga just er men vad förlorar byn på att outa allt (obs gemensamt)?

I nuläget är det nog bara att köra. Alla katter är ute ur alla påsar och så vidare. Jag borde kunna sitta vid forumet 12:00, så jag kan spilla mina bönor då.

Octas dravel om ordningen på hur spelarna listats upp i R1 och R2 verkar stämma😱

Undrar lite försynt vad @Basenanji skulle säga om en sån sak bara?

DÖDSPAKT!

Min para-hjärna-nojo undrar ju om ulvarna skulle ha några skäl att spela med och låtsas vara dtf. Men varför skulle Octa ens påstå att ulvarna inte är ulvar? Han vill ju inte att de ska vinna.

Det enda fifflet jag kan komma på är om octa och sidd är ulvar ihop och isac låtsas vara down to fuck för att bli lynchad långsammare.
Alltså, egentligen är jag D4F, men tyckte det blev lite ensamt så gick med crypto-bros istället för att sitta själv med min fantastiska Ai-slop.

Tja, om det nu är som Octa säger så lär vi inte få så mycket vettigt ur ulvarna oavsett hur länge vi väntar.

Eller vad säger ni, grytbor? Ska vi kasta ut kryptofjollorna och göra upp det här som gentlemän?

Ja, ulvjävlar, om ni inte vill att vi ska deala med kryptobrosen får ni börja snacka med oss!

Alla bybor släpper på förlåten vad gäller hemligheten. 12:00 drar alla ner brallorna på utställningen: performance ska det bli!

Jag

"vet att Det stora konstmuseet egentligen är ett alias för Nationalmuseet i Stockholm*! All traditionell konst i spelet är hämtad härifrån:

Föremål

collection.nationalmuseum.se

"

Back