Varulv [R3] Den stora konstutställningen

Jag tror du luras.

Kan övriga utpekade ge sig tillkänna så kanske vi får klarhet i om Octa talar sanning eller ej?

Men din pitch var väl atr ulvarna skulle avgöra vilka av er och byn som skulle vinna. Att den som ulvarna väljer att mörda förlorar är ju redan givet.
Min plan var att vi röstar ut ulv två rundor i rad.
Ulvarna vet att det är kört och vill se snajpduell i slutet mellan DTF och bybor så de dödar en av varje. Då är det två bybor och två DTF:er kvar som får gör upp framför öppen ridå.

https://stock.adobe.com/se/search?k=bitcoin+banner

Bitcoin Banner bilder – Bläddra bland 55,105 stockfoton, vektorer ...

Fattade inte Octas första bitcoin-post.
Tyckte mig se att Bb7 reagerade på den.

Sen drog Octa den där posten om att det var 2 DTF. Den tyckte jag också var scum.

Kan det vara så att DTFer inte har koll på varandra från spelstart. De sitter kanske inte i gemensam hemlig tjatt.
Är det här ett sätt för Octa att outa sig inflr sina fraktions-kompisar?

Varför görs det nu då det inte verkar vara nån heat på Octa?

Hur är röst-ställningen?
Försöker Octa rädda nån möjlig poolare att drevas ut?

???

Klart är att byns powerroller var rejält nerfade.
Siandet var oberoende fraktion.
Väktaren riskade väl att döda saker.
Jokern strulade bara till saker.

Det som jag tjatat om hela R2 är alltså hemligheten som byn har att identifiera sig med.

Är det dags att lyfta på det locket då?

Ska vi säga ett klockslag?

12:00 idag👍

Sidd dina kompisar är Brynolf och Vimes.

Men kör ni 12:00. Jag har inget att dela med mig av.

Det roligast med om detta skulle stämma är ju att jag, Brynolf och Vimes alltså skulle vara de sista på samma lag: bybor.
De två jag mest jagat 🤣🤣🤣

Jag har ju haft ”liiiiiiiite” svårt att få med mig övriga bybor…kanske beror på att det alltså inte finns några.
Gubbar: Vi behöver liksom jobba på vår laganda🤣🤣🤣

DÖDSPAKTEN ÄR VÄL SJÄLVKLAR I DETTA SPEL!!!

Röst: @Basenanji

Attachments

• 1773820921656.jpeg
    1773820921656.jpeg
    247.6 KB · Views: 0
@Vimes
@Brynolf
Lite roligt att fråga just er men vad förlorar byn på att outa allt (obs gemensamt)?
Jag tror dels att allt redan är ute nu, och dels att det inte spelar så stor roll om nu Octa har rätt. Men visst kan vi köra ovh se vad som händer 👍🏻

Back