Varulv [R3] Den stora konstutställningen

Obs Vimes skrev samma en stund efter oss. Vilket inte grönar denne.

Men lägg av. Ingen av er skev om "spons", jag gjorde det och uppenbarligen har jag samma inlägg som ni har. Det här är bara trams.

Som sagt: vi röstar ut Octa. Är han D3F tar vi det här med 50/50-därifrån. Visar han sig vara ulv så ja, då är det nytt läge.

Tänker att en grej är värd att poängtera: vi vet inte hur många D3F är eller hur många ulvarna är. Men det gäller dem också, D3F vet inte hur många ulvarna är och vise versa.
Octa är D3F och både bybor och ulvar borde vilja ha ut dem. Även Isaac har bekräftat att han är. Har även Bio?

Men lägg av. Ingen av er skev om "spons", jag gjorde det och uppenbarligen har jag samma inlägg som ni har. Det här är bara trams.

Du tror att Nationalmuseum är grejen.
Jag tror att samlingen är grejen.
Vi har olika uppfattning på grund av att vi har olika länkar i PM.

Eftersom du tror att Nationalmuseum är grejen, hur tänker du att ulvarnas alibi-information är formulerad?

Vimes jag och @Sömniga Isaac lovar att inte snajpa nästa runda. Jag vill vinna med stil i en sista snajp duell när alla ulvar är utröstade.
Biobunker är inte inne i spel så honom behöver ni inte heller oroa er för.

Så vi röstar ut BM nu och rundan efter klipper vi Sysp. Hur låter detta? Om ni vill börja med Sysp passar det lika bra för mig.

Ära och dödspakt!

Ja vi såg allihopa att du på fm innan vår Ad kl12 skrev en kort post om ”får vi spons?” 👍

Ingen annan fattade då och det flög förbi.

Sen när du en stund efter oss spiller dina bönor så har du med text om spons som du fått av BassePM👍

Varför denna första korta post?
Var det för att göra som häger och först ha med lite info i en post för att som sen när du ska outa så finns det med igen?
Så att det för oss läsare ska mer sitta ihop med sånt du smulat tidigare?

Spons har ju inget med HEMLIGHETEN att göra i mitt byboPM.

@Octagonal Har ni extra krafter förutom en osund inställning till digitala låtsaspengar och hybris? Lust att dela med dig av resten av PM:et?

Jag tror att samlingen är grejen.
Läs raden med ”Hemlig information: Du vet att…alias…”
Resten är en länk med smulorna om vad HEMLIGHETEN kretsar runt till övriga spelare som jag tror de flesta fått med länk till museet: där finns bla samlingen som vi alla glada började pytsa ut.

@Octagonal Har ni extra krafter förutom en osund inställning till digitala låtsaspengar och hybris? Lust att dela med dig av resten av PM:et?
KA-POW!

Ni är den tredje fraktionen! Slicka killar som är entreprenörer i finance-tech! Vad ska man med konst till? Traditionellt eller postmodernt — gädp vem bryr dig? Skittöntigt och flummigt! Gör om Det stora konstmuseet till luftiga kontor, lounge och aktiehandel! Sälj tavlorna och investera i bitcoin!

Ni vinner när ingen annan kan vinna!

Läs raden med ”Hemlig information: Du vet att…alias…”
Resten är en länk med smulorna om vad HEMLIGHETEN kretsar runt till övriga spelare som jag tror de flesta fått med länk till museet: där finns bla samlingen som vi alla glada började pytsa ut.
Ja men hemligheten är ju värdelös utan specifika tavlor att peka på. Alternativt har du rätt och då är både du och BM också bybor och Octa ljuger.

KA-POW!

Ni är den tredje fraktionen! Slicka killar som är entreprenörer i finance-tech! Vad ska man med konst till? Traditionellt eller postmodernt — gädp vem bryr dig? Skittöntigt och flummigt! Gör om Det stora konstmuseet till luftiga kontor, lounge och aktiehandel! Sälj tavlorna och investera i bitcoin!

Hädare!

KA-POW!

Kapow du också? Nä nu VET jag att du ljuger. Du är säkert bybo egentligen som försöker lura oss allihop.

Back