Varulv [R2] Spionchefens hemlighet

Så ulvarna är:
SI
Rasmus
Anthorx
Brynolf
Hägerstrand

Och visar det genom att flera röstar på varandra?

Logiskt.
Du måste ju förstå deras genialiska tankar som endast går att förstå genom att uppnå total medvetenhet, där självet upphör och du öppnar ditt tredje öga.

Lite så här jag tänker mig att Vimes och Sidd ser ut på kontoret just nu... Där texten på lapparna på tavlan är en samling av lappar från deras senaste räd på lycko-kakor på kinan på hörnet...
1758125023377.png

Jag är all for att wrecka Vimes mindfulnessskola, kissa i teet och spraya EXTERN VALIDERING på väggarna. Men du tycker inte att det ser lite ut som att Anth har ritat ULV i pannan på sig själv?

En ärlig fråga faktiskt.
Jag tror jag stör mig för mycket på Vimes för att tänka klart just nu, vilket är en karaktärsbrist hos mig. Jag brukar inte störa mig på Vimes, men hans flummande gör att något inom mig tickar.

När det kommer till Anth så har jag mina misstankar.

Du måste ju förstå deras genialiska tankar som endast går att förstå genom att uppnå total medvetenhet, där självet upphör och du öppnar ditt tredje öga.

Lite så här jag tänker mig att Vimes och Sidd ser ut på kontoret just nu... Där texten på lapparna på tavlan är en samling av lappar från deras senaste räd på lycko-kakor på kinan på hörnet...
View attachment 25721
Ledsen, men om det är ett krav att uppnå nirvana för att spela varulvsspel så är det nog lite utanför vad jag orkar göra för spelet :P

Nu ser jag att Anthrox ändrat till "100 % spionchef" som titel! Vilken twist!

Tyvärr måste vi rösta ut honom ändå, annars avslöjar vi för ulvarna att han är spionchefen! Sitt still i båten gott folk!

Så ulvarna är:
SI
Rasmus
Anthorx
Brynolf
Hägerstrand

Och visar det genom att flera röstar på varandra?

Logiskt.
Är det väl logiskt att sprida ut sig.😇
Inte visa beröringsskräck.
Ge Rasmus 1-2 röster och hoppa runt lite här å var.
Sen så har jag säkert fel om nån av dessa lirare vilket brusar mitt upplägg.
Det läskiga är att om det är 4 bus i spel så kan de välta över typ vilket drev som helst.
Tror det vore bra för byn att det är redigt stor tyngd på vettigast kandidat och inga jämna drev!

Nu är du ute med håven igen, Isac. Har ingen sagt till dig att extern validering inte är eftersträvansvärt?
Vem bryr sig om extern validering. Självmedvetenhet och rannsakan är vad jag pysslar med. Sen får folk tro vad de vill på gott och ont. Försök inte lurige räv!

Nu ser jag att Anthrox ändrat till "100 % spionchef" som titel! Vilken twist!

Tyvärr måste vi rösta ut honom ändå, annars avslöjar vi för ulvarna att han är spionchefen! Sitt still i båten gott folk!
Det gör inget, vi har ju tre spionchefer. Vi kan däremot rösta ut @Hägerstrand för han är definitivt inte spionchefen.

Röst: @Pruttrumpan

Vet jag är ur fas med er andra men jag vill också va me!
BM din metodik verkar roligare än Sillkungens. Kan jag tar kurs med dig istället i hur man kastar ur sig nonsens röster? Vad är avgiften? Hur många timmar tar den i anspråk och när är första tillfället?

Släpp flugsvampstuvningen ett tag å ge er take på hur ni tror ulvarna planerar nu👍

Ponera att de missar Nattmordet på mig pga den dolda skyddsvästen. Sen då?

Släpp flugsvampstuvningen ett tag å ge er take på hur ni tror ulvarna planerar nu👍
Jag har tagit med mig en sak från sillkungens kurs och det är att tiga. Jag sitter istället stilla och stirrar ned i botten på min kopp. Det ser ut att bli höst säger bladen som blandas med sumpen. En kall sådan säger sumpen. En riktig vargavinter på intåg säger bladen.

Jag har tagit med mig en sak från sillkungens kurs och det är att tiga. Jag sitter istället stilla och stirrar ned i botten på min kopp. Det ser ut att bli höst säger bladen som blandas med sumpen. En kall sådan säger sumpen. En riktig vargavinter på intåg säger bladen.
Spår du i teblad och kaffesump samtidigt!?
Ballers.

Godafton, har läst ikapp. Ni är fanimej lika misstänkta allihop, fast på olika sätt.

Striden verkar stå mellan Antrox och Vimes. Kan vara två bybor som tjavsar, kan vara två ulvar, kan vara en av varje. (Smart va!)

Jag har en fråga till Vimes: tar du droger på dagtid. Jag förstår inte ett ord av vad du säger, men det är rätt filosofiskt.

Jag har också en fråga till Antrox: var senaste uppdateringen av din l i s t a som du kämpade så hårt med i R1?

Vad gäller nu, ska vi sprida ut eller samla ihop styrkorna?

Ponera att de missar Nattmordet på mig pga den dolda skyddsvästen. Sen då?

Såhär va: vi vill inte rösta ut en bybo (förutom om det är spionchefen förstås), utan vi ska försöka rösta ut en ulv i första hand. Med tanke på det skyddade boet som spionchefen sitter i tror jag inte ulvarna har goda chanser att pricka hen.

Det är ju nått åt det här hållet:
7-4 nu, 6-3 om vi tar en ulv och 6-4 om vi tar en bybo.

Nästa runda är det fortsatt viktigt att rösta ut en ulv istället för en bybo.

(Sen kan förstås MU fått spunk och valt något annat än 4 ulvar. Då får vi tacka honom för det helt enkelt, men tills vidare får vi nog utgå från Anthrox + 3 till.)

Godafton, har läst ikapp. Ni är fanimej lika misstänkta allihop, fast på olika sätt.

Striden verkar stå mellan Antrox och Vimes. Kan vara två bybor som tjavsar, kan vara två ulvar, kan vara en av varje. (Smart va!)

Jag har en fråga till Vimes: tar du droger på dagtid. Jag förstår inte ett ord av vad du säger, men det är rätt filosofiskt.

Jag har också en fråga till Antrox: var senaste uppdateringen av din l i s t a som du kämpade så hårt med i R1?

Vad gäller nu, ska vi sprida ut eller samla ihop styrkorna?
Min lista finns väl i R1 nånstans. Rasmus vägrar fortfarande svara på den.

Back