Vimes
Spionchef
Kan vara två bybor som tjavsar, kan vara två ulvar, kan vara en av varje.
En bybo ska alltid tala sanning. Grönpoäng.
Kan vara två bybor som tjavsar, kan vara två ulvar, kan vara en av varje.
Nu börjar du igen! Vaför ska vi rösta ut dig för!!!Jag föreslår följande:
Alla röstar ut mig.
Alla som inte vågar är uppenbart ulvar.
Detta grönar just nu RasmusL...
Är du ulv och du ska offras för flocken?Jag föreslår följande:
Alla röstar ut mig.
Alla som inte vågar är uppenbart ulvar.
Detta grönar just nu RasmusL...
Förlåt!Ack, inte ens ett spel mellan innan du hugger mig i ryggen![]()
Jag har sagt att jag inte är ulv flera gånger, men ni lyssnar ju inte.Trist att det blev såhär, @Anthrox . Men eftersom vi etablerat att man inte får flytta sin röst från spionchefen så kommer jag sitta kvar i drevet i varje fall. Det hade varit smartare om du bara outat att du inte var ulv! Det gjorde jag i R1 och det har funkat toppen!![]()
Det är inte lätt att hamna i ett kassandrakomplex.Jag har sagt att jag inte är ulv flera gånger, men ni lyssnar ju inte.
Offentlig verksamhet baby!Jag har ju full förståelse för IRL-grejer, och det är normalt inget som rödar eller grönar eftersom ulvar kan vara helt ärliga med att de har mycket att göra. (Fast det kan vara givande att veva lite om ändå, för saker kan ramla fram i reaktioner och så)
Men om du pratar om att ni skrivit på ett kontrakt med tiotals miljoner i vitespott DÄR LEVERANSDATUM PLÖTSLIGT KAN HOPPA TVÅ VECKOR FRAM I TIDEN så är det liksom tjänstefel att ni inte arkebuserat hela legal-avdelningen i måndags. Det håller du väl med om själv? Du förstår varför jag tycker att det här låter som en fabricerad historia?
Vadå? Repost or fake! Jag kommer inte läsa om R1, du vill ha mig i spel i den här trådenMin lista finns väl i R1 nånstans. Rasmus vägrar fortfarande svara på den.
Vi testar gränsen för hur excentriskt man kan spela och fortfarande på ett effektivt sätt jaga ulvar.Det är ju skoj med lite flumm, men jag ser liksom verkligen inte var spelet
Ungefär ja. Egentligen är ju både du och Vimes skummare.Är hela caset att Anthrox hade en rolig text vid sin avatar?
Alltså jag vet inte, Vimes verkar ju ha uppnått singulariteten och blivit sektledare så han ser inte nosen framför sig längre.Okej jag fattar inte vad det här drevet handlar om, vad är substansen om Anthrox? Det är ju skoj med lite flumm, men jag ser liksom verkligen inte var spelet är just nu.