Varulv [R2] Spionchefens hemlighet

Övriga spelare verkar fatta vad Vimes gör.
Vänta nu, BM har väl inte heller fattat vad Vines håller på med. Känns som du är väldigt selektiv i vilka du ser som införstådda i Vimes spel och inte. Nästan som att några kan dela information med varandra fritt från övriga i en privat lobby, utan risk att bli avlyssnade. Medan vi andra vet vem chefen är, men måste förlita oss på att vi skickar rätt signaler till varandra.

Om du kan läsa Vimes tankar och se det han ser beror det på er direkta kontakter med varandra i eventuell ulvchatt om jag ska tolka lika illvilligt som du själv verkar göra.

Det vet du. Jag tycker historien om den plötsligt extremt framflyttade deadlinen är helt barock och det blev inte bättre av hur du blev räddad från galgen.
Så du menar att vi har två ulvar i drev nu då? Det är ju också en analys.

Det finns ju ett par spelare som bara flyter med strömmen också, och som aldrig säger något konfrontativt eller uppseendeväckande.

Det vet du. Jag tycker historien om den plötsligt extremt framflyttade deadlinen är helt barock och det blev inte bättre av hur du blev räddad från galgen.
Barock eller inte, complianceprojekt med tiotals miljoner I vitespotten! Drag under galoscherna osv!

Det här är för övrigt nog den enda bra posten som kommit den här rundan. Med tanke på att Rasmus nu är avskriven som möjlig spionchef måste vi rösta ut honom.
Det måste vi verkligen inte och det har vi verkligen inte råd med. Sia mig istället isf!

Det måste vi verkligen inte och det har vi verkligen inte råd med. Sia mig istället isf!
Jag har ju en röst på dig, men nu är du ju här! Min röst gör väl varken till eller från i dagsläget men den har ju främst legat där på grund av den låga närvaron. Jag har andra kandidater på lur som egentligen är vettigare att fokusera på.

Oavsett, välkommen in i spel Rasmus 🙂

Nått jag önskar att alla gör, spec dem som vi vet lite om (ni vet vilka ni är! octa, BM, Fjodor och Rasmus) kan ni rangordna följande från grönt till rött:

- galne siarn
- Herr Kantarell
- en gammal sillpung
- Glenn Hysén

Barock eller inte, complianceprojekt med tiotals miljoner I vitespotten! Drag under galoscherna osv!
Jag har ju full förståelse för IRL-grejer, och det är normalt inget som rödar eller grönar eftersom ulvar kan vara helt ärliga med att de har mycket att göra. (Fast det kan vara givande att veva lite om ändå, för saker kan ramla fram i reaktioner och så)

Men om du pratar om att ni skrivit på ett kontrakt med tiotals miljoner i vitespott DÄR LEVERANSDATUM PLÖTSLIGT KAN HOPPA TVÅ VECKOR FRAM I TIDEN så är det liksom tjänstefel att ni inte arkebuserat hela legal-avdelningen i måndags. Det håller du väl med om själv? Du förstår varför jag tycker att det här låter som en fabricerad historia?

Om du kan läsa Vimes tankar och se det han ser beror det på er direkta kontakter med varandra i eventuell ulvchatt om jag ska tolka lika illvilligt som du själv verkar göra.

Både jag och Sidd är ju tämligen mediala av oss, så jag tror inte du behöver tillgripa världsliga ulvchatts-förklaringar för att förstå hur det kommer sig att vi delar tankar med varandra.

Allt är ju egentligen bara ett medvetande, liksom. Det gäller bara att vet hur man ska koppla upp sig.

Både jag och Sidd är ju tämligen mediala av oss, så jag tror inte du behöver tillgripa världsliga ulvchatts-förklaringar för att förstå hur det kommer sig att vi delar tankar med varandra.

Allt är ju egentligen bara ett medvetande, liksom. Det gäller bara att vet hur man ska koppla upp sig.
Jag får helt enkelt meditera hårdare...

Har ni tänkt på att sillkungs-illustrationen jag la upp i slutet av förra rundan lite påminner om Mortal Kombat-loggan? Makes you think ändå.

Kolla in röstläget vid post R2:100-läget:

Där har Si och Häger lagts sig på Rasmus i försök att få igång det, Anth på Vimes, Brynolf ligger på Anth: talande utspritt för ett ulvlag. De ser att Anth ligger risigt till och börjar försöka röra om med att Hägern hoppar runt på bla mig Sidd medans Brynolf smyger över på Vimes.

Dessa jag räknat upp cirkulerar som jävligt heta katter runt vår heliga gröt utan att verka fatta att det är kantareller i stuvningen.
💨
Så ulvarna är:
SI
Rasmus
Anthorx
Brynolf
Hägerstrand

Och visar det genom att flera röstar på varandra?

Logiskt.

Jaha, eftersom Sillkungens meditationskurs inte fungerar så gör jag väl så här.

Jag vill förövrigt reklamera den!

Röst: @Vimes
Jag är all for att wrecka Vimes mindfulnessskola, kissa i teet och spraya EXTERN VALIDERING på väggarna. Men du tycker inte att det ser lite ut som att Anth har ritat ULV i pannan på sig själv?

En ärlig fråga faktiskt.

Back