Varulv [R1] Utkante - en liten by bland drakar och demoner

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
@Andersson röstar om jag har förstått det rätt på undertecknad för att inte sent ändra sig och råka rösta ut en bybo enligt denne. Vet inte vad jag tycker om det egentligen. Vilka håller du som rödast hittills?
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Å se, det var ju en av lågflygarna som hade näst flest röster redan.

Röst: @Octagonal
Rimligaste rösten på mig hittills kan jag tycka. Däremot kommer jag kunna delta mer övriga rundor (väldigt mycket just i helg). Tycker även jag har fått ut lite inlägg och varit med i leken så den värsta lågflygaren vet jag inte om jag är
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Grönast i min bok är Anth och Häger. Tycker de skriver inlägg som jag själv skulle skriva om jag hade tid och hjärna. Och extra svällkroppar fastnitade på mitt mångordighets- och burdusitetsorgan.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Är fortfarande kvar på rolspelskonventet.
@Anthrox Vi har 25 sidor R1 så det finns mer än vanligt att läsa av om du vill.
Jag har med flit varit mer chill pga senaste spelets dikeskörning men du kan inte påstå att jag inte försöker lyfta saker.
Dessutom har ju ni diskuterat Sidd själva i absurdum tex om jag kan försvara mig själv osv.
Har inte känt att jag har så mkt mer att komma med nu här i R1.
Jag attackerade dig inte, jag ville få din input om ifall du kände att röstläget var okej för din del :)
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Har nog satt ett större avtryck än flera andra men att jag stora delar av R1 inte har kunnat delta stämmer ju
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Rimligaste rösten på mig hittills kan jag tycka. Däremot kommer jag kunna delta mer övriga rundor (väldigt mycket just i helg). Tycker även jag har fått ut lite inlägg och varit med i leken så den värsta lågflygaren vet jag inte om jag är
Nä du kom ju igång bra här på slutet. Nåja, nu står det 4-4... Vågar nån tippa balansen?
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Baserat på mina egna anteckningar:


Grönast till rödast 20.08 söndag



Bb7



Fjodor

Hägerstrand

Anthrox



Octa

Vimes

Waterhouse



Sidd

Andersson

Brynolf
 
Top