Varulv #Patterns #Patterns #Patterns - Runda 4

Yem_86

Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Joined
14 Jun 2022
Messages
197
Vilket av dem? Det där jag fick en förmåga? Egentligen var det typ "Du ser om någon har makt"
Det finns bara två lag så varför du kan sia fraktion?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Det finns bara två lag så varför du kan sia fraktion?
Det kan jag inte.

Jag kan (kunde - det var engångs) sia om någon hade en förmåga. Jag siade Stöveln och han hade INTE förmåga. Nattmord räknas som en förmåga enligt reglerna.
 

Yem_86

Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Joined
14 Jun 2022
Messages
197
Det kan jag inte.

Jag kan (kunde - det var engångs) sia om någon hade en förmåga. Jag siade Stöveln och han hade INTE förmåga. Nattmord räknas som en förmåga enligt reglerna.
jag menar chiffret i vinterträdgården.
 

Yem_86

Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Joined
14 Jun 2022
Messages
197
Det kan jag inte.

Jag kan (kunde - det var engångs) sia om någon hade en förmåga. Jag siade Stöveln och han hade INTE förmåga. Nattmord räknas som en förmåga enligt reglerna.
Ja om inte ngt annat chiffer ändrat på det.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Jag kan alltså inte sia fraktion. Jag siar (en gång) om någon har en förmåga. Får jag svaret "Ja" bör det tolkas som antingen ulv eller bybo med förmåga, får jag "Nej" bör det tolkas som bybo utan förmåga (eftersom nattmord är en förmåga).
 

Yem_86

Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Joined
14 Jun 2022
Messages
197
Det är ett vinegere chiffer och basenanji är lösenet Jag använnde en chiffersida men det blev inte hundra korekt pga sv alfabet.
 

Yem_86

Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Joined
14 Jun 2022
Messages
197
Ok
Jag ville inte göra det här men jag har funderat och jag tänker inte gå ner oskyldig utan en fight. Jag har aktiverat min engångsförmåga så jag kommer inte att hängas i dag utan det är nummer två som ryker. Just nu är det stövlis men jag vet inte. Känns bra att ha avgörandet Jag hoppas ulven svettas ordentligt nu! Jag ska försöka lösa matsalechiffret i morgon för att bevisa min sak.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Jag gissar att vi röstar ut dig denna runda Yem. Du har spelat byboigt nu mot slutet. Vem tror du är den riktiga ulv?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Ok
Jag ville inte göra det här men jag har funderat och jag tänker inte gå ner oskyldig utan en fight. Jag har aktiverat min engångsförmåga så jag kommer inte att hängas i dag utan det är nummer två som ryker. Just nu är det stövlis men jag vet inte. Känns bra att ha avgörandet Jag hoppas ulven svettas ordentligt nu! Jag ska försöka lösa matsalechiffret i morgon för att bevisa min sak.
WTF? Var fick du den förmågan?
 

Yem_86

Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Joined
14 Jun 2022
Messages
197
Jag gissar att vi röstar ut dig denna runda Yem. Du har spelat byboigt nu mot slutet. Vem tror du är den riktiga ulv?
Jag åker inte just nu är det stövlis +
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,351
Vem fan röstar på Stövlis? No.2 borde vara SIdd.
 

Yem_86

Läser snabbt, tänker långsamt.^^
Joined
14 Jun 2022
Messages
197
jag röstar på stövlis och har avgörandet du kan övertyga mig men snabba dig
 
Top