Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Runda 7

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
Äh jag är för lat för att bry mig. Sidd får bestämma :D
Det är enklare att hugga Waterhouse i ryggen och sen bara låta det vara. Ses på kulcermonin!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Pandoras ask:
Hemligheterna är inte bara fluff.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Pandoras ask:
Hemligheterna är inte bara fluff.
Jag säger ju det: kulkastarna kan hitta varandra via hemligheterna. Om även Basse och WH är ulvar kommer jag dra mig tillbaka till mitt "Jag sa ju det"-torn för resten av säsongen.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Okej folks.
Dags för business fussiness!

Jag kommer basera mitt val på vem som ger mig det bästa budet på hur många % jag får av prispotten.

Upp till bevis mina små pussgurkor🔥💖😍
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
@Sidd dags att rösta! :D:heart:
Okej folks.
Dags för business fussiness!

Jag kommer basera mitt val på vem som ger mig det bästa budet på hur många % jag får av prispotten.

Upp till bevis mina små pussgurkor🔥💖😍
Jag ger alla mina rollspelsmiljarder till dig Sidd! Jag vill bara ha pokalen och kändisskapet!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Jag säger ju det: kulkastarna kan hitta varandra via hemligheterna. Om även Basse och WH är ulvar kommer jag dra mig tillbaka till mitt "Jag sa ju det"-torn för resten av säsongen.
Men vänta, hur är de inte bara fluff? Jag har hört Sidds, Anderssons och Rasmus hemligheter, hur påverkar de?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Okej folks.
Dags för business fussiness!

Jag kommer basera mitt val på vem som ger mig det bästa budet på hur många % jag får av prispotten.

Upp till bevis mina små pussgurkor🔥💖😍
Du får 100 % av Waterhouses vinst (plus den andel du delar med oss andra!) om du röstar ut mig och Waterhouse och Basse är ulvar!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Men vänta, hur är de inte bara fluff? Jag har hört Sidds, Anderssons och Rasmus hemligheter, hur påverkar de?
Ulvarna vet vilka hemligheter de andra ulvarna har när spelet startar. Det var poängen med att de skulle outas direkt i PM-trådarna.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Ulvarna vet vilka hemligheter de andra ulvarna har när spelet startar. Det var poängen med att de skulle outas direkt i PM-trådarna.
Det tror jag inte, då var ulv-pm i startinlägget fake menar du? Sidd ljög alltså när han sa att han siade mig, för han visste redan min hemlighet?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Du får 100 % av Waterhouses vinst (plus den andel du delar med oss andra!) om du röstar ut mig och Waterhouse och Basse är ulvar!
Har du helt hoppat ner i tunnan där du tror både jag och den afrikanska stäpphunden är ulvar? Fyra startulvar alltså?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Det tror jag inte, då var ulv-pm i startinlägget fake menar du? Sidd ljög alltså när han sa att han siade mig, för han visste redan min hemlighet?
Nä, men det var inte fullständigt. (Typ som i Revolouption). Inga konstigheter. Det här med att lägga in roll-PM i startinlägget handlar ju om att undvika att byn ska börja "jahajaja, vad är en synonym för åttonde ordet i by-PM:et, Sidd??".
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
En gång krökade jag med Robinson-Robban. Jag anser mig vara moralisk förlorare i det här spelet (och livet).
Är han lika härlig i verkliga livet som han framstår i TV? Var det när han var kändis-bartender på Harrys någonstans?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Åter till hemligheterna, Andersson och Rasmus som var gröna hade enkla korta hemlisar. Sidd som var röd hade en lång komplicerad hemlis.
Jag och Vimes har korta enkla hemlisar. Ingen fick veta Impes hemlis.

@Vimes hade Basse en komplicerad lång hemlis?
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Är han lika härlig i verkliga livet som han framstår i TV? Var det när han var kändis-bartender på Harrys någonstans?
Nope, det var precis efter gymnasiet innan Robinson. Han och några snowboardpolare, bl a en kompis till mig, ordnade en fest eftersom de fått stålar av något skäl (spons kanske?). Det gick rätt vilt till på alla möjliga sätt, men det var inte den totala galenskapen som tv-personligheten blev.
 
Top