Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Runda 7

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Sidd tycker att Sidd skulle fått vara med å kasta kulan.

Sidd fusk-googlade 4 frågor av 20 frågor och resten hittades ivrigt grävande i alla rollspelsböckerna.

Sidd Siade sin kära lilla Vattenmus❤ som “här för kärleken” och Hans hemlighet är att han är analfabet.

Sidd Siade Vimes för att denne satt ner då och denne var “här för kärleken” och Hans hemlighet är att hans dialekt är fejkad.


Om Vimes och Waterhouse vinner tillsammans i kärlekens tecken så kommer min applåd vara “lite stel” men visst halleluja osv.

Sidd retade upp Rasmus som snetände så för att få stålarna så vill jag ju att Vattenmusen ska vinna så jag får 100%stålars.

Sen så vinner jag ju med ulvalaget om Basse kastar kula till slut.


Ska Sidd gå för rollspelsmiljonerna eller vinna en lagseger med Basse-kulkastare?


Röst: @Vimes
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
STOPP!
Finalen är genomförd! De utröstade har fått säga sitt. Kvar återstår bara.... KULCEREMONIN!
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Scratch that dårå. Var god gör en ny omröstning, men nu får ni bara rösta på antingen Waterhouse eller Basenanji.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Basse är ulv, jag och Vimes bybor. Vill ni vinna tekniskt eller bara gillar (broderlig) kärlek rösta ut Basse
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Den nya omröstningen har en deadline till som senast 20.00, eller tills alla fem lagt sina röster. Ni får endast lägga en (1!) röst, alltså inte ändra senare. Om någon inte röstat vid 20.00 används den tidigare lagda rösten, förutom för Sidd.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Om någon deltagare för tre röster är det över.
 
Top