Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Runda 7

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,388
@Vimes @Waterhouse @Basenanji

Vem misstänker ni mest av er tre som kulkastare?
Jag vet inte!

Jag tycker Waterhouse har spelat grönt. Men Sidds siande av honom skaver mer än Impes av Basse i och med att Sidd och WH hade suttit i par innan siandet. Å det femtielfte kanske vill kanske Sidd gröna en grön i förhoppning att gå hela vägen till final med denne. Ja vete fasen, eftersom alla - både bybor och ulvar - vill stå med en bybo i final är det egentligen omöjligt att på ett vettigt sätt säga något om misstankar (utöver eventuellt rött siande). Ni får blunda och chansa bara, det blir bra tv oavsett.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,607
@Vimes @Waterhouse @Basenanji

Vem misstänker ni mest av er tre som kulkastare?
Jag tycker att Vimes spelat grönt.
Waterhouse har spelat ömsom grönt, ömsom rött och som Vimes sa, siandet av Sidd Kula är inte pålitligt.
Rasmus tror jag inte kunde motstå möjligheten att ulva sig. Typiskt Rasmus att göra så, vill ge en riktig show och visst är det väl roligast att vinna som ulv?

Basse: grön och skön
Vimes: pigg bybo
Warterhouse: lömsk och smart
Rasmus: spexig och ulv

That's all folks!
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,029
Röst: @Waterhouse
Varför skulle jag vilja ha kvar dig? Du kickade ut mig och nu har mina två små sötnosar som skulle passa så fiiiiiint tillsammans chansen att bli både rika och finna kärleken? Nej lycka till Baaas och Vimsan!
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,136
Location
Uppsala (Umeå)
Röst: @Waterhouse

Dels är hämnden ljuv (och ger bra tittarsiffror). Dels litar jag inte ett dugg på Sidds grönande av honom.

Om Basse lyckats framstå så här supergrön hela tiden så förtjänar han att vinna även om han är ulv.

Dessutom borde Nicey-Vimesy få gå till final p g a det minst sagt måttligt övertygande ulv-baitet på mig i PM. I min bok grönar det honom tillsammans med övrigt spelande. Och är han ulv så är det ändå någon form av bra TV att vinna på det viset.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Röst: @Waterhouse

Dels är hämnden ljuv (och ger bra tittarsiffror). Dels litar jag inte ett dugg på Sidds grönande av honom.

Om Basse lyckats framstå så här supergrön hela tiden så förtjänar han att vinna även om han är ulv.

Dessutom borde Nicey-Vimesy få gå till final p g a det minst sagt måttligt övertygande ulv-baitet på mig i PM. I min bok grönar det honom tillsammans med övrigt spelande. Och är han ulv så är det ändå någon form av bra TV att vinna på det viset.
Tja, skitmacka att folk ställer sig bakom ens stol. Vill påminna om att både Vimes och Basse drevade mot dig, något jag aldrig gjorde. Jag hade kvar dig istället för Fjodor.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Röst: @Waterhouse
Varför skulle jag vilja ha kvar dig? Du kickade ut mig och nu har mina två små sötnosar som skulle passa så fiiiiiint tillsammans chansen att bli både rika och finna kärleken? Nej lycka till Baaas och Vimsan!
Den rundan hade du skrivit 0 inlägg i tråden. Inte ett beslut jag kommer ligga vaken och tänka på om natten. Valet var att ta ut Andersson som också var grön och aktiv.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Kom igen Impe, lägg en röst på mig också så är det klart, så kan vi alla se finalen där Basse kastar kulan och skrattar.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Röst: @Waterhouse
Varför skulle jag vilja ha kvar dig? Du kickade ut mig och nu har mina två små sötnosar som skulle passa så fiiiiiint tillsammans chansen att bli både rika och finna kärleken? Nej lycka till Baaas och Vimsan!
Dina två sötnosar, haha. Hade du ställt dig med Vimes och Basse istället för hos mig och Andersson hade du åkt på två röda.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,607
Dina två sötnosar, haha. Hade du ställt dig med Vimes och Basse istället för hos mig och Andersson hade du åkt på två röda.
Aldrig i livet! Även om jag är trogen hunken Vimes nu, förblir Snuba min första kärlek. Och den är ju speciell som alla vet.

Basse skickar slängkyssar mot Fjodorsenuba!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Aldrig i livet! Även om jag är trogen hunken Vimes nu, förblir Snuba min första kärlek. Och den är ju speciell som alla vet.

Basse skickar slängkyssar mot Fjodorsenuba!
Märkligt att Fjodor inte vågade ställa sig med er då.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,248
Pandoras ask:
Minst ett siande har varit en ren lögn.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Pandoras ask:
Minst ett siande har varit en ren lögn.
Spännande! Om man bryr sig om teknisk bybovinst måste man ta ut basse nu. Impes siande är det klart mest suspekta. Jag vet att jag är grön så Sidd verkade tala sanning, han ville stå i final med mig eller Vimes. Vem Impe egentligen siade och vilken färg den personen hade vet bara han och SL.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,388
Pandoras ask:
Minst ett siande har varit en ren lögn.
🤯

(Eller ja, inte, eftersom alla kvarvarande är de som siats grönt. Typiskt TV-produktion att släppa en bomb som inte är en bomb egentligen)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,388
Det kan ju vara så att både Basse och WH är ulvar och att det egentligen är jag som ska röstas ut.

Det kanske är roligast att satsa på det scenariot?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
🤯

(Eller ja, inte, eftersom alla kvarvarande är de som siats grönt. Typiskt TV-produktion att släppa en bomb som inte är en bomb egentligen)
Du menar att om vi alla var gröna hade spelet avbrutits? Tror inte jag, handlar om vilka två som står i finalen även om många verkar spela lagspel för teknisk byboseger.
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,136
Location
Uppsala (Umeå)
Du menar att om vi alla var gröna hade spelet avbrutits? Tror inte jag, handlar om vilka två som står i finalen även om många verkar spela lagspel för teknisk byboseger.
Spelet hade ju inte avbrutits om alla var gröna. Något par måste ju vinna ändå. Jag tror inte det är helt omöjligt att alla ni tre är gröna. T ex kan Impe ha siat någon röd i runda 1 och sedan bara chansgrönat någon annan.
 
Top