Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Runda 5

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Om vi antar att du är röd Sidd, och siade mig och Vimes, är det väl inte orimligt att du ljugit om någon? Men jag vet att jag är grön, tycker Vimes känns grön, så Basse ä den jag ser som rödast, rasmus tvåa
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Det är jättebra att du löst quizzen och siat fram två gröna namn. Så länge vi kan bekräfta att du inte ljugit om resultatet har vi en glasklar väg till byvinst. Ta en för laget nu, Sidd.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Sidd grönSidd röd
Sidd utbra för bynbra för byn
Sidd kvarnackar vi en varulv istället för en grön Sidd är det ett acceptabelt utfall. Men nackar vi en annan bybo än Sidd är det dåligt.Dåligt för byn
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Ergo: det är bra för byn att du åker ut. Antingen bekräftas ditt siande, eller så är du ulv och då har vi fått ut en ulv.

Finns inte så mycket att tjafsa om om du är bybo, Sidd.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
@Vimes står upp i kommande parceremoni för att ha quotat ett inlägg.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Sidd ser 2 gamla flammor till onenightstands i spegeln å ryter till med sin allra myndigaste stämma:
- ”Alla läser sin startinfo av Antrhrox era knäsvaga Snöflingor!”
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Fan vad klantigt. Nåja. Sidd, sista chansen att visa att du inte är ulv. LAJKA DETTA INLÄGG.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Väldigt tyst från Rasmus och Basse, lite ulvigt imo.
Om jag får sitta ner kan du gömma dig bakom mig brorsan.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Ja jag har varit på middag så ursäkta min frånvaro.

Annars menar jag att jag nog bidragit och engagerat mig i spelet betydligt mer än Rasmus.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Men visst är det rimligt att understryka hur Sidds status är en pusselbit? Jag för ju den linjen och OM vi anser att Sidd är grön, då blir ju fokus av helt naturliga skäl Rasmus.

Fattar inte imperative för att jag skulle vara ulv, men det är väl Impetigos Masterplan jag missat.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Det håller jag med om! Rasmus har inte bidragit med mycket, härjat på mig för att jag tror spelet hänger ihop i förra rundan typ.

Du är ulvmisstänkt Basse för det måste finnas ulvar i vår grupp, jag tror på tre startulvar, det skulle jag lagt in som SL, men kanske bara två? Impe kan väl inte varit den ende som började som Ulv. Sidd har siat mig och Vimes gröna hävdar han.
Sidd tycker denna tävling handlar om att stå i finalparet med en grön spelare, och det köper jag. Vimes verkar nöjd med "teknisk bybovinst" även om han inte är en av de två.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Jag tycker att det är rimligt att Sidd åker för att bekräfta brorsorna bus grönhet. Jag är ok med att stå.

Är det något som grönar basse utöver spel?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Det är ju 50/50 att Sidd står. Om du kan ta den för laget Sidd så är det najs, isf lajkar jag också något för att stå.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Anthrox, regelfråga, är det byn som vinner eller är det bara finalparet (eller eventuellt kulkastare) som vinner?
 
Top