Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Runda 5

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,387
Jag kan tänka mig att vi röstar om vilka tre som ska stå upp. Vilka andra accepterar det?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Jag är med på det Vimes, och jag vill att du och jag (som är siade gröna) sitter ner.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,247
Frankenbite-klippning på Waterhouse som är sjukt nöjd över sin smarthet, följt av 20 sekunders dumt stirrande in i kameran.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,247
Beröringsskräcken gäller för övrigt gentemot programledaren också.
Ba'så ni vet.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Dunka dunka musiken dånar.
Snubben i spegeln börjar orera och snyfta om att det är ju fan otroligt att folk inte tror på en i dessa tider och att när snubben som alltid vill leka varg i kuddrummet kommer tillbaka i hänget här å påstår att han fick välja att vara snäll god och världens bästa käraste kompis så går tydligen alla fåren på den historien men va fan - påfyllning nu- botten upp här-party all night long!
UmpaUmpaUmpa - Sidd misslyckas att försöka klättra upp på bardisken - flaskor kraschar i golvet…
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Sidd, visst Rasmus kan mycket väl vara skum. Men det måste väl finnas absolut minst en ulv bland oss andra? Inte var Impe ensam kulkastare från början? Om du är grön och siat mig och Vimes gröna så måste väl Basse vara röd?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,606
Jag vill inte bli nackad. Plus att min död inte hjälper byn tillnärmelsevis lika mycket som Sidds.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,606
Jag tycker att jag och Vimes sitter ned.

Det skulle betyda att vi får info om hur Waterhouse, Rasmus och Sidd ser på oss. Om tex fler ställer sig bakom mig än Vimes är det illa!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
WH och Basse röstat, vilka ska stå:
2 röster: Rasmus, Sidd
1 röst: WH Basse
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Varför är du så rädd för att stå upp Basse? Har Vimes börjat tvivla på dig, du vågar inte stå bakom honom längre?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,387
Sidd borde ta en för laget här, om han åker ut som grön har vi 100% bekräftat att jag och Waterhouse är gröna och vi vet vilka två som ska vara i finalen. Fatta rätt beslut nu Sidd och lajka det här inlägget så du får stå.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Spänner ögonen i den glada smärta figuren i spegeln
- Du var mig en smärt liten goding som är uppe så här sent å lever rullan. Du å jag polarn. Vi ska ta oss till Finalen eller hur! Jajamensan för det stod väl nåt sånt i anmälningen att typ gör allt för att finna kärleken i Finalen och leva lyckliga i alla era dar osv - tamefasiken fint sagt - Asså nån av de där två finingarna du spanat in sådär så du bara drunknar i deras blick- nån av dem ska det bli me -in all etörnety - skål!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Lagspelare som jag är kommer jag ställa mig upp om jag är en av de tre med flest röster för att stå.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,387
Jag vill att Sidd åker ut den här rundan. Om Sidd är bybo borde han inte ha några invändningar.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,387
Kan vi bekräfta Sidds färg bekräftar vi även min och WH:s färg. Då har vi två gröna namn till finalen. Alla som invänder eller inte sammarbetar för att få mig och WH till final avslöjar sig som ulvar.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,391
Ok, förstår resonemanget. Men du ville ha röstning om vilka som ska stå upp, så vilka vill du ha stående bredvid Sidd?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,387
Ok, förstår resonemanget. Men du ville ha röstning om vilka som ska stå upp, så vilka vill du ha stående bredvid Sidd?
Tycker inte det är superviktigt. Men just nu tror jag att kvarvarande ulvar är Sidd och Rasmus. Du och Basse håller jag för hyfsat gröna.

Ska vi följa mitt resonemang så bör du och jag sitta ner för att eliminera risken att vi åker ut. Och sedan som sagt kasta ut Sidd i parcermonin.

Så formellt då: Sidd, Rasmus och Basse.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,588
Location
Oktoberlandet
Hur resonerar man om man blivit siad av en spelare och det stämmer och tycker det är mer misstänkt än vad tex Basse och Rasmus skriver.
Sia mig förstås när ni får chansen!
Det är ju min biljett till final såklart.

Eller vad tusan försöker ni skruva detta till ?
Att jag chansat på att ni är gröna och egentligen siat Basse röd men vill inte säga nåt - långsökt!
För det första har jag nämt anledningar till varför jag siat V och WH och sen gjort det och sen redovisat - kan jag få lite tack å bock please.
Bara som sidonot: hade jag siat Basse som röd så hade jag outat det förstås direkt.
 
Top