Varulv Paradise Ulvtell (18+) - Runda 5

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Då tackar vi @Andersson för ditt deltagande. Du får ge en kommentar om vem du klickat bäst med i hotellet och som du kunde se ett kärleksfullt liv med. Eller något.
Rundans par är:
@Basenanji och @Vimes (i sviten)
@Waterhouse och @RasmusL (i städskrubben)
@Sidd står som singel i enkelrummet

Akta er! Det går ett virus på hotellet! Bäst är nog om ni inte tar på varandra så mycket. Kanske inte ens pratar med varandra. Eller om varandra. Fast vad vore det för program egentligen?

Runda 5 är beröringsskräcksrundan! ni får INTE tagga andra spelare. Ni får INTE quotea andras inlägg. Ni får INTE sätta reaktions på andras inlägg. Ni får INTE använda emojis.

Kan ni inte hålla era händer för er själva så får ni stå upp i kommande parceremoni, tills alla platser är tagna.

Rundan slutar om 24 timmar, söndag klockan 08.00, sen är det dags för parceremoni.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,370
Men åhhhh, Waterhouse, hur kunde du döda Andersson!!!1
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Pandemin är här!
Men usch å fy för för apokalypsen.

Endast jag i mitt singelrum och mr Sidd abonnerar baren för privat bruk för resten av denna runda. Endast privat!
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Tråkigt Andersson, hoppas du hittar kärleken på andra sidan.

Jaha, om man fortfarande tror på 3 ulvar från starten börjar det bli ont om kandidater.
Man hade kunnat tänka sig Vimes och Basse som verkar tighta, men Sidd siade Vimes grön. Så just nu har jag svårt att se Sidd som grön.
Vad tror ni?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Fråga till SL, om alla utom Sidd lyckas hålla händerna i styr och inte skicka emojis eller tagga, vem får då stå bredvid honom? Lottning eller någon särskiljning?

Ja jag håller det för otroligt att Sidd klarar av att undvika emojis
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Jag vänder mig mot att jag skulle dödat Andersson, han har fått lämna hotellet och hänger nu med fjodor och impe. Det var ingen som försvarade Andersson vill jag även notera.

Nu ska iag sova.

Frågor att tänka på:
Tänkte jag helt fel som trodde på 3 ulvar från början?
Kan vi lita på Sidds siande?
Rasmus?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Äsch! Sidds sieri är väl ganska osäkert precis som Impans dessvärre
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,235
Fråga till SL, om alla utom Sidd lyckas hålla händerna i styr och inte skicka emojis eller tagga, vem får då stå bredvid honom? Lottning eller någon särskiljning?

Ja jag håller det för otroligt att Sidd klarar av att undvika emojis
Om inte alla platser fylls på grund av regelbrott kommer jag att lotta ut dem.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Rasmus, orkar du säga något om hur efterlivet fungerar i spelet, även om du gjort det tidigare? Kan vi utgå från att Impan, Fjodor och nu Andersson kan prata med varandra ?
 

Andersson

Hero
Joined
28 Apr 2005
Messages
1,135
Location
Uppsala (Umeå)
Vill ni inte ha det här era kärlekslösa bestar - pekar dramatiskt på sin omsorgsfullt inoljade och strategiskt sminkade kropp - får ni inte heller det här! spelar ”Flottarkärlek” på sin tvättbräda och blir viral på TikTok
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Jag korkar upp en till flaska bubbel i baren och häller upp ännu ett tjusigt glimmande glas å skålar till tittarna mot kameran.
1694252205318.jpeg
Funderar över min resa så här långt:
Först fick jag info om ansökan för att finna kärleken å hitta den därna speciella personen å komma till finalen.
Sen så har det ju utvecklats lyckat och jag vet nu efter mina Sianden hur vi kan klara en final.
Hoppas att jag gjort det som är bäst för byn å Paradishotellet.

Mer Kärlek till Alla
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Skål Sidd! Nu låter det som att du har gjort något särskilt? Berätta gärna mer!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Inne på 7e Madeira-hutten å spegelbilden i baren börjar göra riktigt roliga grimaser faktiskt. En riktigt snygging men så lätt ska jag i låssas vara att få på rygg!
Annars tycker jag det är så skönt att kunna leda allsången med Tv-tittarna i eget majestät och hoppas det inte kukiluras helt uppåt väggarna på rummen.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Till Basse: om de kan prata med varandra är risken/chansen att de kan återvända väldigt låg, de behöver vara överens om vem och tror inte att Impetigo kommer att släppa en bybo till i spel.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,739
Location
Stockholm
Men nu behöver vi tänka till.

Vimes och Basse känns som en tight duo. Sidd och Waterhouse inte lika så. Om vi har två ulvar, så är det antingen ett tätt eller ett distanserat gäng
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Sant Rasmus, men Sidd siade Vimes grön. Så jag får inte ihop det riktigt. Det kanske bara var två startulvar, och en inkastad omvänd när Anthrox tyckte det blev felbalans efter Impe åkte?
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Den känns som stor risk att detta blir lottat, är vi ok med det eller ska vi hålla en omröstning om vilka som ska stå?
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
Ja det låter bra Waterhouse! Fast jag tänker att det viktigaste är att vi bestämmer vem som ska röstas ut. Av de vi kan välja på vill jag antingen se Sidd eller Rasmus röstas ut. Tar vi ut Sidd får vi också status på hans sieri och kan gröna Vimes och Waterhouse. Tar vi ut Rasmus får vi status på om han är...tja, här för att hitta kärleken eller nåt annat. Eller egentligen: vilken fraktion han valde när han fick chansen att komma tillbaka.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,364
Att rösta ut Sidd ger onekligen mycket info. Om han är grön är du ulv Basse. Annars var bara impe nulv från början. Så vi kan ju nacka dig istället, är du grön Sidd garanterat röd.
 
Top