NYHET Paizo tillkännager ny öppen rollspelslicens (?)

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,315
Location
Göteborg, Lindome
Dungeons & Discourse slaktar Wizards lama svar och tydliggör vilka äckliga lögnare beslutsfattarna på Wizards är:
 
Last edited:

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,476
Location
Stockholm
Dungeons & Discourse slaktar Wizards lama svar och tydliggör vilka äckliga lögnare Wizards är:

MODERERING

Jag vill att tonläget skruvas ner. WotC är inte en entitet där alla delar på ansvaret för besluten som tas, och alla har inte möjlighet att påverka situationen. Det går alldeles utmärkt att kritisera besluten utan att svartmåla alla som representerar WotC.

Tackar på förhand.

/Magnus
 

Oldtimer

Slava Ukraini!
Joined
5 Feb 2002
Messages
4,315
Location
Göteborg, Lindome
På förekommen anledning vill jag instämma med moderatorn och klargöra att mina anklagelser mot "Wizards" enbart är riktade mot beslutsfattarna på företaget. Där kan finnas många anställda som är extremt missnöjda med den senaste tidens händelser, men som inte har lyxen att kunna säga upp sig i protest. Ingen skugga skall falla över dem för detta. Ansvaret ligger helt och fullt hos Cynthia Williams et al.

I mitt huvud betyder ett företagsnamn alltid de personer med beslutsmakt på företaget. Men jag inser att det är bättre att vara övertydlig i detta fall.
 
Top