Nekromanti Necrons....

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,592
Snacka mindre...

...gör upp på slagfältet istället.

En arme som bara snackar om hur bra den är är inte mycket att ha...
 

Troberg

Sinister eater
Joined
27 Jun 2001
Messages
17,592
Re: Snacka mindre...

Troberg vi ska göra det snart =) min armeé ska bara göras klart sedan så ska vi se vem som regerar =)
Jag antar att vi kommer att få höra det lika mycket...

Ni har inte funderat på att dokumentera slagen? Fotografera eller rita kartor med skojiga pilar och sånt?
 

Lord Duregar

Warrior
Joined
22 Dec 2002
Messages
246
Location
Kristianstad
Re: Snacka mindre...

Ja det har vi faktiskt, men vi ska nog skriva en historia om slaget.

Och kanske vi tar några kort om vi orkar.
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
tsss, Necrons slaktar allt ALLT!!! :gremgrin:

Ärligt, Necrons fulla potencial tillsammans med C'tan är oändlig. De är trots allt äldre än warpen, och C'tanerna kan sluka stjärnor!! förinta solsystem!!!

Hade nu inte nightbringern slaktat så många av sina "bröder" så hade alla raser varit riktigt risigt till, fast det är de ju nu med :gremwink:
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Re: stämmer

A defining feature of the Necrons is their advance self-repair systems; even the most grievious damaged Necron can rise to its feet once more. Combined with their natural toughness and armour - the equal of any Space marine - the Necrons is an almost unstoppable force if used properly.

Så det så!!! :gremsmirk:
 

warmoose

Warrior
Joined
13 Sep 2002
Messages
266
Location
kristianstad/skåne
Re: stämmer

In the times when Necrons was on the big attack agains Space marines.
the Necron lord saw his great army coming to smal trash, over the hill.
the Space marines was ready for a hard and deadly fight, and the tanks was loded to blow the Necrons. but when the Space marine leader send his squad of warriors the necrons saw there problems and started to shoot on the runing Space marines. a few died but wen it came to close combat the Necrons was nearly dead after a little while. And the Space marines won the battle. And they also made a scar in the life Necrons!

space marines rular fett :gremgrin:
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
källa?

Ja säg nu, vart hittar jag källan till den hädiska text?
Jag skall använda min rättfärdiga warscythe och visa vilka osanningar som ej skall gå obestraffade!!!

Okej, så warriors är inte lika tuffa som sm i närstrid för att deras initiativ inte är så högt, men de kommer tillbaka, igen och igen och igen och...... :gremwink:
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Åskådare

Det behöver ju inte vara du eller den du spelar med som tar korten... brukar det inte finnas någon oskyldig åskådare som ni kan terrorisera med ett hedersuppdrag :gremsmile:
 

warmoose

Warrior
Joined
13 Sep 2002
Messages
266
Location
kristianstad/skåne
Re: källa?

jag hittade den i en gammal tidning som games workshop gav ut för länge sedan...

ja i när strid så vinner nog sm... men det är sant som du säger necrons kommer och kommer... men vafan sm är ju lite bättre.. inte mycket men lite..
 

warmoose

Warrior
Joined
13 Sep 2002
Messages
266
Location
kristianstad/skåne
Re: Åskådare

ja en liten tjock lillebrossa .. brukar inte vara så svåra att hitta..

men som tur e så e både mina förräldrar fotografer så en j****g t bra kamera ska ju inte vara så svårt att få tag i :gremwink:
 

Lord Duregar

Warrior
Joined
22 Dec 2002
Messages
246
Location
Kristianstad
Re: oooohhhh...

Låt oss inte bråka nu, alla vet ju ändå att Kejsaren är en liten snuskig gubbslusk :gremwink:

Om SM inte vill vara med i brännboll så får de ju skylla sig själva!

Och Klon vad menar du med att NIGHTBRINGER dödat för många av sina bröder?? :gremconfused:


ps. NO OFFENCE ALLA SM SAMLARE :gremcool:
 
Top