Robert Jonsson said:Tror en del med valet av FundedbyMe har att göra med att både Åsa Roos och MylingSpel hade använt det till sina tidigare (lyckade) projekt. Tydligen var det någon form av diskussion på DanCon om det här också. Sometimes it's easy?
TomasFriaLigan said:Det var självklart inte vår mening att sabotera för andra projekt! Nu tror jag inte att det har den effekten - More than Human är ett grymt bra spel (ser fram mot att plocka upp mitt ex på Gothcon) och jag är övertygad om att det kommer att sälja bra i vilket fall.![]()
TomasFriaLigan said:Ses på Gothcon - kommer du att vara i konstruktörsrummet?
Kan man boka bord? Har vi missat något?krank said:TomasFriaLigan said:Ses på Gothcon - kommer du att vara i konstruktörsrummet?
Jupp! Delar bord med Krille/Rävsvans och Kaleidoskop, om jag nu fattat allt rätt =)
kosta said:Kan man boka bord? Har vi missat något?
TomasFriaLigan said:Kul! Ser verkligen fram mot GC i år.
kosta said:Ah - ja, bord har vi, men förra året verkade det vara först till kvarn avseende vilket bor man fick och hur stort
I år ska vi ha duk med oss!![]()
TomasFriaLigan said:Borta på Funded By Me kan man stödja eller till och med förköpa Mutant: År Noll redan nu. Genom att gå in i detta tidiga skede får man särskilda förmåner!
kosta said:Vi tänkte låta Fenix presentera mer i kommande nummer, som ska dyka upp - typ - nu.
Hans E Magnusson said:TomasFriaLigan said:Borta på Funded By Me kan man stödja eller till och med förköpa Mutant: År Noll redan nu. Genom att gå in i detta tidiga skede får man särskilda förmåner!
Två dagar och nästan 20000, ni måste vara ganska nöjda
Stort grattis, själv kommer jag slänga in pengar senare och det är jag nog inte ensam om så det lär ju bli betydligt högre slutsumma ni får ihop.