Arfert said:Hundratusen spänn? Ni är modiga.. eller galna, he he he...![]()
krank said:Arfert said:Hundratusen spänn? Ni är modiga.. eller galna, he he he...![]()
Haha, jag känner detsamma. Sen sätter det More than Humans budget lite i perspektiv (där ligger ju kostnaderna innan försäljning på c:a en tredjedel av det där)...
//Krank, som gillar när man får lite inblick i andra spelskapares arbete, kostnader, strukturer.
Arfert said:krank said:Arfert said:Hundratusen spänn? Ni är modiga.. eller galna, he he he...![]()
Haha, jag känner detsamma. Sen sätter det More than Humans budget lite i perspektiv (där ligger ju kostnaderna innan försäljning på c:a en tredjedel av det där)...
//Krank, som gillar när man får lite inblick i andra spelskapares arbete, kostnader, strukturer.
Kan säga att Fantasy! hade en budget på en på typ en femtedel av Mutants budget. Högst. Men SagaGames har en annan affärsmodell än FL, antagligen.![]()
TomasFriaLigan said:Stämmer, vi är fyra i kärntruppen. Sen är det många andra som bidrar också.
Visst är det ett ekonomiskt vågspel. Men kul!![]()
kosta said:Ah - ja, bord har vi, men förra året verkade det vara först till kvarn avseende vilket bor man fick och hur stort
I år ska vi ha duk med oss!![]()
Etepete said:TomasFriaLigan said:Stämmer, vi är fyra i kärntruppen. Sen är det många andra som bidrar också.
Visst är det ett ekonomiskt vågspel. Men kul!![]()
Jag tror inte det är ett vågspel, utan tvärtom en mycket väl avvägd risktagning. Mina pengar får ni lagom till löning
Bananas said:43.900:- nu.
Nytt rekord för svenskt rollspel?
Hans E Magnusson said:Ja det lär det väl vara, så vitt jag vet så är mutant det tredje svenska rollspelet som kickstartas, Dunder och Drakar drog inte in så mycket alls ($790), Nyckelringrollspelet 14778kr så Mutant leder ligan stort.
Så här många.Ond bråd död said:Nån som vet hur många som sponsrade nyckelringsspelet?