Nekromanti Mutant, crowdfunded

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,563
Location
Rissne
NilsK said:
Ni har tyvärr fått nåtslags fulvirus på siten, som drar upp en fejkad installer för Adobe Flash Player på... spanska?

"Atualização do Flash Player necessária"

NilsK said:
vi kommer få en zonsektor signerad detta forums egen Krank!
Och som de som följer mig på Facebook redan vet så har jag redan börjat brottas mot driften att döpa en muterad uggla till "Hoa-hoa"... =)

Nåja, vi får se vad det blir. Kanske ska det inte vara några muterade djur med; då får jag bygga om lite... =)
 

NilsK

Ligist
Joined
28 Dec 2003
Messages
441
Location
Stockholm
Och som de som följer mig på Facebook redan vet så har jag redan börjat brottas mot driften att döpa en muterad uggla till "Hoa-hoa"... =)
Det där får vi nog ta och diskutera :gremlaugh:
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,884
Location
Port Kad, The Rim
NilsK said:
Nu har vi lagt till stretchgoals och även lagt upp en FAQ-sida där vi ger lite mer info om hur spelet kommer att se ut (samma information som i Fenix-artikeln i lätt omarbetad version).

Eftersom vi precis sprängde 60,000-kronorsvallen betyder det att spelet garanterat levereras i box, med kort och att vi kommer få en zonsektor signerad detta forums egen Krank!

Fundraisern hittar ni fortfarande här.
Eftersom ni nu har passerat 90 kkr är det väl dags att lägga till nya stretch-goals?
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Mekanurg said:
NilsK said:
Nu har vi lagt till stretchgoals och även lagt upp en FAQ-sida där vi ger lite mer info om hur spelet kommer att se ut (samma information som i Fenix-artikeln i lätt omarbetad version).

Eftersom vi precis sprängde 60,000-kronorsvallen betyder det att spelet garanterat levereras i box, med kort och att vi kommer få en zonsektor signerad detta forums egen Krank!

Fundraisern hittar ni fortfarande här.
Eftersom ni nu har passerat 90 kkr är det väl dags att lägga till nya stretch-goals?
Och låt det vara äventyr/kampanj :gremlaugh:
 

Hellmer

Veteran
Joined
20 Jan 2013
Messages
55
Mekanurg said:
NilsK said:
Nu har vi lagt till stretchgoals och även lagt upp en FAQ-sida där vi ger lite mer info om hur spelet kommer att se ut (samma information som i Fenix-artikeln i lätt omarbetad version).

Eftersom vi precis sprängde 60,000-kronorsvallen betyder det att spelet garanterat levereras i box, med kort och att vi kommer få en zonsektor signerad detta forums egen Krank!

Fundraisern hittar ni fortfarande här.
Eftersom ni nu har passerat 90 kkr är det väl dags att lägga till nya stretch-goals?
+1
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,916
Location
Ludvika
Alltså, grattis grattis! Måste kännas jäkligt härligt att ni nu har fått ihop den summan som ni från början hade tänkt er som budget!

I och försig försvinner väl en del iväg som skatt och avgift till crowdfundern, men fortfarande en rejäl bit kaka =)

Skitkul att se att det finns så pass stort intresse för ett så pass genuint svensk spel. Och att få in sitt husdjur på bild :gremwink:
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,469
Location
Stockholm
TomasFriaLigan said:
Tack DeBracy och alla andra! :gremlaugh:
Ser fram mot den edlundska skumpan! :gremwink:
Nu ska vi bara se till att göra klart ett sjuhelsikes bra spel också!
GÅR DET BRA MED CAVA??
 
Top