Konvent MunkCon I – minikonvent i Stockholm, 19 november (Obs! Fullbokat)

Hägerstrand

Tror fortfarande på 7WA
Joined
2 Dec 2022
Messages
798
Är det ok att bjuda med sig ickeforumiter? (dvs. blivande forumiter, med tanke på att det var så jag registrerade mig)
 

Rangertheman

Swashbuckler
Joined
15 Dec 2015
Messages
3,149
Det är en fantastiskt stämningsfull lokal för rollspel. Vi har spelat Symbaroum i källaren.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,420
Location
Maastricht
Hur anmäler jag mig? Swisha 250 kr till 076-7771973 (Dan Algstrand) senast 3 november. Obs! Ange MunkCon, fullständigt namn samt födelsedatum som meddelande. Ifall konventet inte skulle bli av återbetalas hela summan.
Och för folk som eventuellt skulle vilja komma men inte har Swish för att de bor utomlands?
Funkar banköverföring?
 

gizmo

temporary sunshine
Joined
27 Oct 2008
Messages
823
Location
Stockholm
Jag hatar er.
Den helgen är jag på utbildning i Uppsala.

Tillbaka i stan mellan 18 och 19, det löner sig knappt efter det. Om inte Seter lovar spela ett sent pass jag kan hoppa in på nu att det inte blev av på Dancon.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Jag hatar er.
Den helgen är jag på utbildning i Uppsala.

Tillbaka i stan mellan 18 och 19, det löner sig knappt efter det. Om inte Seter lovar spela ett sent pass jag kan hoppa in på nu att det inte blev av på Dancon.
Jag kan inte lova nått tyvärr! Hänger på tillgång till hundvakt. :)
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Nu har vi nått ca 50% föranmälda mot vad vi behöver för att denna CON ska bli av! :D

Vänta inte för länge med att swisha er anmälan till Dante om ni vill komma. INGEN är anmäld fören den har swishat... inte ens vi som håller i det... jag var själv Swishare nummer ett :)
 
Top