Fan fan fan. Jag tyckte Stövelkatten var riktigt uppenbart en ulv som gett upp. Hans fylleröstning kändes ordentligt oärlig där han sluddrar i två inlägg och sen skriver en klockren röst som inlägg tre.
Just nu står jag mot två, enligt många, legender och en som är hyfsat ny. För mig är Octagonal fortsatt rödast men jag börjar bli mer och mer övertygad att någon av legenderna drar mig vid näsan. För mig är Recca fortsatt grön, inläggen är engagerade och långa. Det kommer mycket och snabbt. Som jag nämnde tidigare så upplever jag de gånger jag spelat ulv att det är väldigt svårt att spela så snabbt och med känslor om man ska läsa igenom allt flera gånger för att man inte ska göra misstag.
Min känsla är att även Konrad gör liknande saker, att han skriver på känsla och nu blir det många känslor samtidigt men jag får känslan av att dessa känslor är mer fabricerade. Kanske är det hans lite mer slentriana stil som gör det men för mig gör det att Recca fortfarande är grönare.
Octagonal är fortsatt röd-ish. Hans mer taktiska lynne gör för mig att det känns som ett mer uträknat spel.