Varulv [MU4] - Runda 6

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Ja, jag velade i runda 3, vad är din poäng? Jag gjorde dumt i att gröna stövelkatten bara på ren sannolikhet. Jag borde ha, med facit i hand, givetvis röstat ut dig.
Jag fattar att du griper efter halmstrån men jag är säker att hela den samlade byn med Sidd i spetsen kommer se igenom din fasad.

Nu när jag vet vem som är ulven blir det bara klarare. Du antog att du skulle kunna prata ner mig snarare en recca då jag varit mindre aktiv men jag tänker inte vika ner mig. Hela byns öde hänger på det! Oavsett hur mycket du postar tomma inlägg. Resten av byn är förståndigare än så.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Ja, jag velade i runda 3, vad är din poäng? Jag gjorde dumt i att gröna stövelkatten bara på ren sannolikhet. Jag borde ha, med facit i hand, givetvis röstat ut dig.
Jag fattar att du griper efter halmstrån men jag är säker att hela den samlade byn med Sidd i spetsen kommer se igenom din fasad.

Nu när jag vet vem som är ulven blir det bara klarare. Du antog att du skulle kunna prata ner mig snarare en recca då jag varit mindre aktiv men jag tänker inte vika ner mig. Hela byns öde hänger på det! Oavsett hur mycket du postar tomma inlägg. Resten av byn är förståndigare än så.
Att du inte förklarar ditt tänk för varje runda känns bara lågflygande och jag ser snett nu som att du inte vågar förklara ditt spel.
Jag har inget vidare strukturerat att bedöma annars.

Röst: @Martin3
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Att du inte förklarar ditt tänk för varje runda känns bara lågflygande och jag ser snett nu som att du inte vågar förklara ditt spel.
Jag har inget vidare strukturerat att bedöma annars.

Röst: @Martin3
Vad är det jag inte förklarat? Jag har beskrivit mina tankar för varje runda. Menar du att jag missat en runda?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Ja, jag velade i runda 3, vad är din poäng? Jag gjorde dumt i att gröna stövelkatten bara på ren sannolikhet. Jag borde ha, med facit i hand, givetvis röstat ut dig.
Jag fattar att du griper efter halmstrån men jag är säker att hela den samlade byn med Sidd i spetsen kommer se igenom din fasad.

Nu när jag vet vem som är ulven blir det bara klarare. Du antog att du skulle kunna prata ner mig snarare en recca då jag varit mindre aktiv men jag tänker inte vika ner mig. Hela byns öde hänger på det! Oavsett hur mycket du postar tomma inlägg. Resten av byn är förståndigare än så.
Poängen med runda 3 är ju att du inte ens är inne och velar och fladdrar med röster utan du är rätt nöjd med din röst på Empis.
Motivering - har körit på jobbet ungefär som jag men brukar vara bättre på att driva saker när han får tid.

Du tvekar inte och funderar inte öppet över att släppa din röst från Empis. Du är rätt mätt och belåten över att Empis och K.K är på väg mot galgen. Om drevet fortsätter i samma riktning så är det ju en grön som ryker.
Motivering - Så 3 på kk, 3 på emp men kk ryker på första rösten.

Sedan vänder drevet bort från K.K lite turligt mot Stövelkatten, men det skiter ju du i. Det är fortfarande två bybor på väg mot galgen så varför engagera sig.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
Hemma å vänder efter lång jobbdag å ska nu på spelning 18-21 över deadline.
Tittar väl förhoppningsvis in i nån paus om jag hinner å kommer ihåg innan deadline.
Ni andra får styraupp det här👍
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Poängen med runda 3 är ju att du inte ens är inne och velar och fladdrar med röster utan du är rätt nöjd med din röst på Empis.
Motivering - har körit på jobbet ungefär som jag men brukar vara bättre på att driva saker när han får tid.

Du tvekar inte och funderar inte öppet över att släppa din röst från Empis. Du är rätt mätt och belåten över att Empis och K.K är på väg mot galgen. Om drevet fortsätter i samma riktning så är det ju en grön som ryker.
Motivering - Så 3 på kk, 3 på emp men kk ryker på första rösten.

Sedan vänder drevet bort från K.K lite turligt mot Stövelkatten, men det skiter ju du i. Det är fortfarande två bybor på väg mot galgen så varför engagera sig.
Så du menar att det hade varit bättre om jag kastat mig runt med röster åt flera håll för att röra runt i grytan? Jag gjorde deti runda 1 & 2 för att få fart på inaktiva men hadedels inte tid till det i runda3 men jag var inte tillräckligtosäker heller för att byta.
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
@Sidd, både du och spöktåget behöver hjälpas åt att lösa det. Kag har skrivit om alla rundor men angav det inte samma inlägg
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Runda 1:

Runda 2:

Runda 3-5:
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
@Sidd Dessutom om jag vore ulv, skulle jag verkligen vilja ha haft kvar recca och konrad till slutet?

Jag hade ju många gånger hellre ställt mig mot någon som är på min nivå.

Fundera också på varför konrad låg och snipeade rösten i början på den här rundan. Han satt och väntade på att hoppa in och rösta för han visste att han skulle vara kvar. Den enda somkunde vara säker på det är ju ulve
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
@Sidd Dessutom om jag vore ulv, skulle jag verkligen vilja ha haft kvar recca och konrad till slutet?

Jag hade ju många gånger hellre ställt mig mot någon som är på min nivå.

Fundera också på varför konrad låg och snipeade rösten i början på den här rundan. Han satt och väntade på att hoppa in och rösta för han visste att han skulle vara kvar. Den enda somkunde vara säker på det är ju ulve
Eller en hoppfull bybo.
What if i am not dead?

Givet gäller det att vara på tårna som bybo. Annars ryker en.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Inlägg 5999.
Tänker mig att jag firar mitt inlägg 6000 tillsammans med alla i spöktråden och Sidd på vår efterfest i byn.

/ K6K
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,565
Location
Oktoberlandet
@Sidd Dessutom om jag vore ulv, skulle jag verkligen vilja ha haft kvar recca och konrad till slutet?

Jag hade ju många gånger hellre ställt mig mot någon som är på min nivå.

Fundera också på varför konrad låg och snipeade rösten i början på den här rundan. Han satt och väntade på att hoppa in och rösta för han visste att han skulle vara kvar. Den enda somkunde vara säker på det är ju ulve
Det här är ju klockrent.
Bara att applådera👏👏👏👏 riktigt bra.

Röst: @Konrad Konvalj
 
Top