Nej, aldrig. Well, om jag inte råkar få Galactus från något ställe. Älskar den animeringen och det ljudet!Spelar ni med ljudet påslaget?
Nej, aldrig. Well, om jag inte råkar få Galactus från något ställe. Älskar den animeringen och det ljudet!Spelar ni med ljudet påslaget?
Nä, i princip aldrig.Spelar ni med ljudet påslaget?
Vilken av alla stegar i detta spel är viktigast?
Ja. Men/och onslaught’s citadel är ett utmärkt ställe att spela enchantress och/eller rogue på. Eller devil dino.
Ingen Kraven? Han triggar på motståndarens moves också, så borde vara perfekt?
Eventuellt Mojo, för det första som händer när Kingpin kommer ut är att man försöker fylla upp den Locationen?
Om du har dem: juggernaut och polaris kan också flytta på motståndarens kort.
Jag har hamnat i en stagnerande spiral. Har förlorat betydligt mer på sistone med mina Patriot och Sera-lekar. Inte fått några nyskapande kort på länge.
Har haft lite bättre flyt med min Destroy-lek. Har ni några idéer om hur den skulle kunna förfinas?
# (1) The Hood
# (1) Nova
# (1) Squirrel Girl
# (2) Bucky Barnes
# (2) Carnage
# (2) Wolverine
# (3) Venom
# (3) Sabretooth
# (3) Deathlok
# (4) Shang-Chi
# (6) Doctor Doom
# (9) Death
Saknar tyvärr Deadpool, men Killmonger kanske fungerar ändå för att dra ner kostnaden på Death snabbare?Jag skulle inte spela Squirrel Girl utan Killmonger. Med Killmonger kan man också spela Deadpool.
Saknar tyvärr Deadpool, men Killmonger kanske fungerar ändå för att dra ner kostnaden på Death snabbare?
Vad är tanken med Moon girl? Att dubbla upp rabatterade Death och Sabretooth samt boostad Deadpool?