Varulv M E S T E R U L V 2 0 2 0 Första rundan

Halo9000

Swordsman
Joined
9 Jun 2020
Messages
575
Vilka har du som alternativ till xyas?
Vilka är du som mer röd och vilka ser du som mer grön?
Stövelkatten, Jocke och Empiricus framstår för mig som de mer lågflygande detta parti efter Xyas.

Stövelkatten och Jocke mer så än Empiricus som har ökat aktiviten idag.

LJS lutar åt grön mest pga att tidig outning av miller vilket nog är något jag själv starkt skulle överväga om jag blev miller. Tror också att det är för osannolik att en ulv med bara två röster på sig skulle ta den risken. Jag har också argumenterat för varför det är bäst att vänta en runda innan vi överväger att rösta ut honom.

Vicotnic har skrivit mycket och både drevat och analyserat. Hans påstående att det finns en siare och väktare är rimligt utifrån fluff och vad vi vet om förra mäster ulv partiet. Men det är klart. Vicotnik kanske inte visste detta när han påstod det och hur vet han att inte MU har valt bort en av powerrollerna?

Vimes ger gröna ping men jag saknar det mer kaosspelande som han körde med i förra partiet. T.ex Nu är det dags för massoutning! Men detta parti kanske inte gett honom samma möjligheter?

Du KK tog din tid på dig men kom igång bra på slutet. Vet dock inte hur mycket dina analyser har ledit till. Fick dock lite röda ping från dig igår natt när du skrev ut hela ulvarnas plan i ett inlägg och sen inte ville svara på mina frågor om din röst på Vicotnic.
 
Top