Väktare. Check. Grön ett tag då. Det är ballsy att skippa nattmord första rundan för att få claima väktare senare ifall de har valt bort väktaren, men det är en väldigt bra strategi. Grön for now. Och den du väktade är såklart också grön. Och det var inte KK eller Xyas, för då hade du sagt det redan. Så kommer det fram att du väktade KK förra rundan så måste vi hänga dig.
Nej, jag tror också att det är bra om du sparar på det gröna namnet. Håller vi på att dreva ut den personen så får du outa så att vi hinner flytta till någon annan. Ta inte med dig något i graven bara, så outa vid stopptid ifall du inte väktar dig själv.
Skönt att nattmorden är igång igen! Även om det såklart är synd att bli av med KK så här tidigt så tar det spelet framåt en hel del. Dels vet vi mer om upplägget nu och sen blir det trots allt färre att misstänka, så oddsen borde gå upp för att pricka någon (ja, jag vet att oddsen för att vinna också går ner för varje bybo som lämnar).
Ulvarna tjänade ofantligt på att ta ut en lågflygare, och på att spara mig, så i mitt drev tror jag inte att det ligger lika många ulvar. Jag ska läsa R2 igen nu och kolla röstförflyttningarna.