Nekromanti [Mäster Ulv] - Runda 1

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
.113;n248951 said:
Kanske det men å Andra sidan när inte ett skit händer mot slutet är det I 99% av fallen inte en ulv man håller på att rösta ut.

Ingen har försökt ändra rösterna på flera timmar. Att vi lyckats pricka av en ulv och att de andra inte gör ett skit under hela dagen känns så sjukt långsökt.
Bra poäng. Nu ligger det ändå mellan Rasmus och Halo, såvida man inte vill göra en rusning på Larsson, men det känns sjukt omotiverad.

När jag går igenom första rundan så tänker jag på två andra saker som var lite skumma från Rasmus, att han var sjukt imponerad av min Basse-analys och kallade det "starkt case" (medans ingen annan brydde sig) och att han höll med om att hans spel var "dåligt", eller iallafall inte alls kommenterade den kommentaren. Det tycker jag var konstigt. Vadå dåligt? Han försökte provocera fram en reaktion. Känns som han "hakade på" någon annans beskrivning och sänkte sitt eget spel lite väl enkelt.

Vems röst är äldst nu, Lukas på Rasmus eller Rasmus på Halo?
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Konrad Konvalj;n248956 said:
Det är ju bara magkänsla jag snackar här plus att jag tror H77 är mysbörjare som redan nämnt.
Ja jag kommer byta till RasmusL bara för han var skummare om vi inte byter till tex Jocke eller lukas. Empis tycker jag skött sig bra det Han skrivit
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Sodivra;n248954 said:
Okej, då stämmer den här, va?

Rösträkning

LJSLarsson (2)
Basenanji,+ MUKWA
RasmusL (4) Lukas, LJSLarsson, Vicotnik, Sodivra
Halo77(4) RasmusL, 113, Empiricus, Jocke
Sodivra (1) Halo77

Röst: RasmusL då, så får vi se vad som händer under de sista minuterna.
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Ok, jag hittade följande svar från Halo77 på min fråga till honom, innan jag ens hade hunnit ställt den:

"När jag lade denna röst så hade Rasmus 3 röster och LJS 2. Jag är inte 100% på att LJS faktiskt är ulv Det var mer en taktikröst."

Tycker min röst ligger bra på Rasmus ist för Halo.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Sodivra;n248965 said:
Ok, jag hittade följande svar från Halo77 på min fråga till honom, innan jag ens hade hunnit ställt den:

"När jag lade denna röst så hade Rasmus 3 röster och LJS 2. Jag är inte 100% på att LJS faktiskt är ulv Det var mer en taktikröst."

Tycker min röst ligger bra på Rasmus ist för Halo.
Jocke då?
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,369
Officiell rösträkning:


RasmusL (4) Lukas, LJSLarsson, Vicotnik, Sodivra
Halo77(3) RasmusL, Empiricus, Jocke
Jocke (3) .113, KK, xyas
LJSLarsson (2) Basenanji, Mukwa
Sodivra (1) Halo77
 
Top