Just Sömn Isaac skulle jag inte ge en förmåga.I princip. Men då ingen lyssnar förutom en så chansar jag på att ge den personen en fördel (förhoppningsvis, det är ju inte ens säkert det). Därför bytte jag.
Asch, andas nu, Isac. Det är ju minst ett par ulvar med som stojar och stökar här. Inget att ta på allvar.Jo, men det gör mig inte på bättre humör.
Jag missade inte tiden. Jag missförstod upplägget och trodde alla skulle rösta efter eget hjärta fram till 20. Därefter skulle alla byta till den som förlorat vilket var POJ. Vi skulle ha två timmar på oss att göra det. Jag ändrade min röst till POJ därefter.Hur fasiken kunde du och @Big Mama ”råka” missa AD 20:00?
Med några minuter?
Det här argumentet kan jag köpa. Absolut. Men nu var inte AD en nyhet. Alla visste att det var 20:00 som gällde. När man då avviker från det och börjar tjafsa om det, efter gong-gongen slagit, är bara spelförstörande.Att med tio spelare rösta ut någon som har fyra röster på sig säger sig självt. Ulvarna kan enklare bestämma då.
Vad vet du och POJ som inte vi andra vet, menar du?Och bortsett från mig, poj och ulvarna så vet ingen någonting om någonting.
Det kan man ju lugnt säga. I min bok ser det ut som att det är Octa, Ánth och du, BM, som står för kaosandet. ATt POJ röstar på mig för att rädda sig själv kan jag köpa. Och Stradh får gärna dyka upp snart.Sedan har det uppstått lite kaos
Vilka de själva är, men det hjälper ju inte oss andra särskilt mycket.Vad vet du och POJ som inte vi andra vet, menar du?
Jag är hyfsat lugn egentligen. Bara lite irriterad. Men inte så att jag tappat lusten eller glädjen i spelet. Det är som du säger, bra saker kommer även ur detta. Nästa runda har vi mer att vrida och vända på.Asch, andas nu, Isac. Det är ju minst ett par ulvar med som stojar och stökar här. Inget att ta på allvar.
Jag och POJ vet våra egna tillhörigheter. Ulvarna vet allas tillhörigheter.Vad vet du och POJ som inte vi andra vet, menar du?
Eyy, blanda inte in min honungsfälla i andras ulverier!Det kan man ju lugnt säga. I min bok ser det ut som att det är Octa, Ánth och du, BM, som står för kaosandet. ATt POJ röstar på mig för att rädda sig själv kan jag köpa. Och Stradh får gärna dyka upp snart.
Men ni tre bryter mot regler som vi gemensamt bestämt för att vadå? Vad har ni på mig som är så ofantligt rött? Det är R1 för kopulationens skull!
Ja okej då.Jag missade inte tiden. Jag missförstod upplägget och trodde alla skulle rösta efter eget hjärta fram till 20. Därefter skulle alla byta till den som förlorat vilket var POJ. Vi skulle ha två timmar på oss att göra det. Jag ändrade min röst till POJ därefter.
Sedan har det uppstått lite kaos.
Jag var en av de idioterna, för jag läste av läget helt fel. Så jag kan ta en av de rösterna på mig! Brynolf rättade dock till det, jag var en klant.Det var nån/några som röstade Brynolf några min efter AD.