Varulv Kungariket Död: Varulv - R1

Vilken princip ska gälla för Bosättningen?

• Total voters
    10
  • Poll closed .
Av princip säger jag teknikaliteten. Instämmer med Sidd att flera haft möjlighet att föreslå att AD skulle infalla senare. Att inte signalera detta i god tid, känns bara slött och inte så OK mot alla som tog sig tid att göra sin plikt vid 20:00. Här är jag en princip människa in i det sista även om det är till vår nackdel.
Jag kan hålla med om att Octa borde flaggat för att missa AD, mem vad finns det för ursäkt för BM? Och BMs röst innan AD hade ju räckte för att skicka Brynolf, så vari ligger ulvrationaliteten?

Vad känns mest troligt i sammanhanget? Jag kan köpa att BM missförstod, och om Octa talar sanning om att varit upptagen vid deadline så är ju situationen faktiskt att det kunde sett väldigt annorlunda ut. För majoriteten vill ju de facto rösta ut Brynolf, men teknikaliteten säger nej.

Lyssnar vi på majoriteten eller teknikaliteten?
I det här läget är det rätt viktigt att få färg på POJ. Normalt sett ska vi förstås spela Rules As Written. Att några heroinister börjar veva helt utan några belägg säger ju någonting faktiskt.

Utan belägg? JA, jag har ju tjatat om att även en hängning av POJ är helt utan belägg. Men har vi bestämt något så tycker jag att det är scummigt att börja krångla när det står mellan två alternativ som är helt goftyckliga och utan bevis åt endera hållet.

Just därför tycker jag att det är viktigt att SYNA den här situationen. Genom att hänga POJ.

Så två lag här:
Lag AD: ledd av ulv-Vimes för att rädda ulv-Brynolf från galgen genom att hålla så hårt i AD att det börjar låta orimligt. Sista ulven okänd, men borde rimligtvis vara en som låg med röst på POJ.
Lag Lets fuck shit up: Försöker rädda ulv-POJ efter AD genom att skapa kaos. Ville inte ta ställning i tight läge ifall det såg fel ut, hade inte sagt något ifall bybon åkt ut. Är ledd av antingen Octa eller BM, men tror inte båda. Jag avvaktade för att se om någon mer (läs Sidd) skulle haka på Brynolf-tåget för att vända på steken (och med det avslöja sig), men det verkar inte hända?

Vad känns mest troligt i sammanhanget? Jag kan köpa att BM missförstod, och om Octa talar sanning om att varit upptagen vid deadline så är ju situationen faktiskt att det kunde sett väldigt annorlunda ut. För majoriteten vill ju de facto rösta ut Brynolf, men teknikaliteten säger nej.

Lyssnar vi på majoriteten eller teknikaliteten?
Fattar inte hur du kan fortsätta försöka snärja mig med en massa krumbukter. Du hettsar bara en byboSidd som ibland kan skriva nåt om bakfoten!
Vore jag ulv så skulle det bara vara kontraproduktivt då jag mer kan framstå som aktiv med svar på tal framstår som grönare i dina attacker.
Du drar bara på dig misstankar själv då du framstår som en ulvs som mer försöker smutskasta mig. Lägg ner det där för det bara brusar tråden ofantligt.

I det här läget är det rätt viktigt att få färg på POJ. Normalt sett ska vi förstås spela Rules As Written. Att några heroinister börjar veva helt utan några belägg säger ju någonting faktiskt.

Utan belägg? JA, jag har ju tjatat om att även en hängning av POJ är helt utan belägg. Men har vi bestämt något så tycker jag att det är scummigt att börja krångla när det står mellan två alternativ som är helt goftyckliga och utan bevis åt endera hållet.

Just därför tycker jag att det är viktigt att SYNA den här situationen. Genom att hänga POJ.
Visst, det kommer ge en del att syna POJ. Kommer det inte ge lika mycket att syna Brynolf?

Varför är det viktigare att syna POJ än att syna dig?

Fan @Anthrox har du löäst spelet på en runda? Stajligt! Jag fattar det som att Brynolf, Vimes och POJ är på lag?

Nåja, jag kommer inte kunna vara jätteaktiv imorgon heller, så ingen megförlust för byn om jag ryker.

Fattar inte hur du kan fortsätta försöka snärja mig med en massa krumbukter. Du hettsar bara en byboSidd som ibland kan skriva nåt om bakfoten!
Vore jag ulv så skulle det bara vara kontraproduktivt då jag mer kan framstå som aktiv med svar på tal framstår som grönare i dina attacker.
Du drar bara på dig misstankar själv då du framstår som en ulvs som mer försöker smutskasta mig. Lägg ner det där för det bara brusar tråden ofantligt.
Öh, du låg med röst på Brynolf innan och om du varit ulv som kunnat ta tillfället i akt att rädda ulv-POJ så lär du ha gjort det. Tagga ner lite och fatta att jag grönar dig i min post, inte tvärtom.

Varför är det viktigare att syna POJ än att syna dig?
För att vi har byggt en situation = POJ ska hängas. Sen pågår en påverkanskampanj för att ändra denna stuation. Det är den som vill ändra något som har bevisbördan. Ergo, vi behöver syna POJ mer än vi behöver syna mig.

Fan @Anthrox har du löäst spelet på en runda? Stajligt! Jag fattar det som att Brynolf, Vimes och POJ är på lag?
Va? Näe, alltså, någon av Brynolf och POJ lär vara en ulv (det hade inte varit sånt här drama annars ärligt talat), men de är knappast ulvar tillsammans. Det är ju bara helt bonkers.

Lag AD: ledd av ulv-Vimes för att rädda ulv-Brynolf från galgen genom att hålla så hårt i AD att det börjar låta orimligt. Sista ulven okänd, men borde rimligtvis vara en som låg med röst på POJ.
Det här tror jag mest på.

Alla flyttar till Brynolf nu! Hade skrivit en post och skulle rösta på POJ men nu såg jag att Sidd ändrade före.

Jag tyckte att vimsan var lite scary med sin röst på Big mams och sen på octagonal lite slappt. Nu är jag scared att han e ulv som tror att poj ska åka ut och går och lägger sig i godan ro.

MEN NÄHÄRU

Back